Lotte

2. jordmoder besøg

4 indlæg i dette emne

Dejligt at høre hjertelyd :loveshower

fik dog en JM der var lidt gammel i gårde, pralte af at jeg ikke har taget så meget på (10 kg, i min sidste graviditet havde jeg på nuværende tidspunkt taget 16 kg på)

Hun informerede mig strengt at jordmødrer ser alt over 8 kg (ved fuld graviditet) som overvægt.. Ta' den :(

Nå men bettemanden lå fint med hovedet nedad og skønnet til 1300 g :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt han havde det godt :balloons

Åh åh en skrap jordemoder! Det er vist de færreste der holder sig under 8kg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, bare de selv kan finde ud af det.

Jeg fik faktisk skæld ud under min sidste graviditet da jeg kun havde taget 9 kilo på. De tog ham faktisk også ud før tid idet det var bange for han ikke fik nok næring.

Der er dog ingen frygt for at det samme sker denne gang (er allerede langt over de 10 kilo :whistling)

Men jeg syntes det er super flot at du er hele 6 kilo under hvad du var i din første graviditet. Respekt!

Og skønt alt var som det skal være med den lille.

Issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da det var noget mærkeligt noget at sige! Man skal virkelig tage de forskellige udtalelser man møder med et gran salt, synes da også det er rigtig flot du ligger der ift. din sidste graviditet :super Og officielt er det jo altså normalt og anbefalelsesværdigt at tage mellem 10-15 kg (8-12 som overvægtig) på i graviditeten, så uanset hvad, synes jeg da du ligger ganske fint! :)

Ellers tillykke med den skønne oplevelse, hjertelyd er bare magisk :loveshower og det er jo en fin lille basse du bærer rundt på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER