finken

Hvilken nr. 2 barnevogn (brugt) skal jeg vælge?

6 indlæg i dette emne

Vi har en lille kombivogn som vi er meget glade for. Den kan nemlig være i vores mikroskopiske bil. Liggemålet er vist ikke engang 80 så på et tidspunkt får vi problemer. Derfor tænker jeg at købe en billig nr. 2 vogn som kan bruges til og fra dagpleje og hvor han kan sove til middag. Hvilke vogne skal jeg kigge efter. Stort liggemål selvfølgelig men hvad ellers? Den behøver ikke at være specielt fantastisk for kommer ikke til at køre de lange ture med den og det vil primært være til middagsluren i dagplejen at den skal bruges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo også lidt an på hvor meget du vil give? Der er jo lidt forskel i pris på vogne.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok investere max-beloebet og finde en brugt vogn, som kan bruges til lidt mere end lige en gaatur til og fra DP og maaske er god nok til naeste barn. men det kommer selvfoelgelig an paa, hvor meget I budgetterer med til den vogn. Hvis nu det viser sig at barnevognen er et hit og barnet vil sove derude flere aar frem, saa er det jo en skam andet. Vi var ogsaa ude i en kombi, men jeg ombestemte mig netop pga. liggemaalet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Budgettet er meget lille da jeg pt studerer og manden er på barsel, så der bliver desværre ikke råd til en "god" vogn. Tror vi har ca 1500 til posten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen, saa ville jeg finde den bedst mulige vogn til pengene. Evt. en Odder. Mine foraeldre har en brugt Odder hjemme hos dem, til naar boerneboernene er paa besoeg, og den har bestemt ikke kostet mere end 1500. Den er da lidt falmet i det, men fejler ellers ingenting smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at medregne prisen paa en ny madras til en brugt vogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER