Peter Plys

sexliv

12 indlæg i dette emne

er nødt til at hører,om der er andre som har samme problem

min mand bliver så sur/skuffet når han kommer alt for hurtigt. Så er han slet ikke til at være sammen,med andre der har det problem og hvad har i evt gjort ved det ?

jeg har de sidste gange vi,har været sammen haft ondt være,øm i underlivet efter sex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke noget jeg kender til..med mindre der er rigtig lang tid imellem vi har sex...

Men at du bliver øm og har ondt, det er da træls... det er der da ingen som ønsker..hvis det var mig ville det bare gøre at jeg havde mindre lyst til sex...

Så kan desværre ikke rigtig hjælpe dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke noget jeg kender til..med mindre der er rigtig lang tid imellem vi har sex...

Men at du bliver øm og har ondt, det er da træls... det er der da ingen som ønsker..hvis det var mig ville det bare gøre at jeg havde mindre lyst til sex...

Så kan desværre ikke rigtig hjælpe dig..

det gør også at jeg ikke har den store lyst til sex :boo

gør det heller ikke nemmere at manden,har det på den måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en regel her hjemme.. Vi snakker ikke om sex.

Det skaber kun problemer og er der et behov for at snakke om det, ligges kortene på bordet. "Jeg har lyst til dig og hvis vi ikke snart får et intimt øjeblik, så bliver jeg stresset af at dunke mig selv i hovedet med tanker"

Det er tilladt at sige nej til sex og J har lært at et nej ikke nødvendigvis betyder at jeg ikke vil HAM, men at jeg bare er træt og ikke har overskud til sex.

Jeg tror det er vigtigt for manden at vide at det ikke er HAM man siger nej til, det er ikke intimiteten og nærheden, men hele den fysiske akt i det.

At du stadig tænder på ham og at du stadig elsker ham, men at du er træt.

Du kan evt. forhører dig efter om han bare vil putte i stedet?

Nogle gange skal jeg lige varmes op ig "tvinge" mig selv i.gang og der kan jeg feks. bede ham om at hviske til mig.

Men vi snakker generelt ikke sex, da det kun er et turnoff her hjemme (for mig) og så har min mand lært at et nej ikke betyder at jeg ikke vil ham.

Det med at komme for hurtigt. Der er J god til at blive skuffet, men jeg sørger for at lade ham vide at jeg er okay med det, at jeg har nydt det til trods for den hurtige levering :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er nødt til at hører,om der er andre som har samme problem

min mand bliver så sur/skuffet når han kommer alt for hurtigt. Så er han slet ikke til at være sammen,med andre der har det problem og hvad har i evt gjort ved det ?

jeg har de sidste gange vi,har været sammen haft ondt være,øm i underlivet efter sex

Det første problem kender jeg ikke men til ømheden:

Jeg er også øm, både lige når vi går igang og bagefter - jeg håber lidt på at jeg kan få tid ved lægen for er faktisk ret overbevist om at det er svamp <_< hvis det er det, er det en meget simpel behandling og så et "lille skat, vi må ikke dyrke sex den næste måned" - det må man godt, men fordi det gør så ondt så er det altså rarest at lade være - "bivirkningen" er for os ofte at vi begge er ved at flå tøjet af hinanden efter 14 dage.... og så gør vi det :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår så ikke at nogle ikke snakker om sexlivet. Sex er jo noget af det mest naturlige, og hvis man ikke får snakket om, hvad der frustrerer en, kan det bygge en barriere op, og man kan miste SÅ meget af lysten.

Vi taler meget åbent om det herhjemme, for manden kan jo ikke vide, hvad jeg har lyst til og omvendt - og så er sex altså ikke altid ensbetydende med, at han skal trænge ind. Sex er rigtig meget mere end kun samleje.

Min mening er at det er betydeligt bedre, når man kan snakke åbent om det fremfor at gå og gemme på det man ikke tør/har lyst til at sige. Det er altså ikke så pinligt et emne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hej :) min mand har også et lille problem med at komme for hurtigt, jeg har ikke oplevet at han er blevet sur eller skuffet over det, men han siger at han synes det er træls og at han næsten ikke når at nyde det, før det er forbi..

men.. vi er godt på vej til at løse problemet og det må vel også være vejen for jer? for det er nemlig muligt..

først og fremmest handler det om at være tryg ved sex.. jeg ved at min mand ikke er usikker på sig selv og sine "evner" hehe, men alligevel har det hjulpet meget at snakke om hvorfor det kan være at han kom hurtigt og hvordan vi kunne løse det..

det der har virket bedst hos os er at tage den med ro! Han skal gøre det i sit eget tempo, sørge for at tage pauser og ikke stresse sig selv til at nu skal han også præstere noget..hvis jeg kommer før vi sexer, altså oralt eller noget, så slapper jeg også mere af og kan lade ham tage sin tid.. måske er det en idé?

noget andet man kan gøre er at "træne ham op" og det kan du læse om så mange andre steder på nettet,,, i kan gøre det sammen eller han kan gøre det selv, men mange oplever at det hjælper.. :)

til det andet problem kan jeg også sige "her" for jeg bliver også øm, dog har jeg oplevet at jo mere lyst jeg har og jo mere forspil der er gået forud, jo mindre ømhed.. igen prøv at slappe af og tage jer god tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hej :) min mand har også et lille problem med at komme for hurtigt, jeg har ikke oplevet at han er blevet sur eller skuffet over det, men han siger at han synes det er træls og at han næsten ikke når at nyde det, før det er forbi..

men.. vi er godt på vej til at løse problemet og det må vel også være vejen for jer? for det er nemlig muligt..

først og fremmest handler det om at være tryg ved sex.. jeg ved at min mand ikke er usikker på sig selv og sine "evner" hehe, men alligevel har det hjulpet meget at snakke om hvorfor det kan være at han kom hurtigt og hvordan vi kunne løse det..

det der har virket bedst hos os er at tage den med ro! Han skal gøre det i sit eget tempo, sørge for at tage pauser og ikke stresse sig selv til at nu skal han også præstere noget..hvis jeg kommer før vi sexer, altså oralt eller noget, så slapper jeg også mere af og kan lade ham tage sin tid.. måske er det en idé?

noget andet man kan gøre er at "træne ham op" og det kan du læse om så mange andre steder på nettet,,, i kan gøre det sammen eller han kan gøre det selv, men mange oplever at det hjælper.. :)

til det andet problem kan jeg også sige "her" for jeg bliver også øm, dog har jeg oplevet at jo mere lyst jeg har og jo mere forspil der er gået forud, jo mindre ømhed.. igen prøv at slappe af og tage jer god tid..

Det må vi prøve at læse lidt om. Har også sagt at det,er dejligt selvom det går stærkt. men han er bare så skuffet/ked bagefter

det er uanset forspil det er sket den,sidste mdr

har ikke svamp eller noget andet,så ved ikke hvad det er som driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår så ikke at nogle ikke snakker om sexlivet. Sex er jo noget af det mest naturlige, og hvis man ikke får snakket om, hvad der frustrerer en, kan det bygge en barriere op, og man kan miste SÅ meget af lysten.

Vi taler meget åbent om det herhjemme, for manden kan jo ikke vide, hvad jeg har lyst til og omvendt - og så er sex altså ikke altid ensbetydende med, at han skal trænge ind. Sex er rigtig meget mere end kun samleje.

Min mening er at det er betydeligt bedre, når man kan snakke åbent om det fremfor at gå og gemme på det man ikke tør/har lyst til at sige. Det er altså ikke så pinligt et emne

Det er ikke sådan at vi slet ikke snakker om det. Er der et problem snakker vi om det.

Min mand har bare det problem at han kan snakke om sex HELE tiden og det kan virke plagende, hvilket er et turnoff... så det er simpelthen for hans skyld at vi ikke snakker sex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sådan at vi slet ikke snakker om det. Er der et problem snakker vi om det.

Min mand har bare det problem at han kan snakke om sex HELE tiden og det kan virke plagende, hvilket er et turnoff... så det er simpelthen for hans skyld at vi ikke snakker sex.

det ville jeg godt nok også blive træt af og hører på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os tager vi som det kommer, vi analysere ikke så meget hvis min mand kommer hurtigt er det bare det derfor er jeg jo ikke færdigt :whistling og omvendt :whistling

Vi har været smmen 14 år nu og vi har dælme mange dårlig knald på bagen men heldigvis tons vis af de gode.

Jeg syntes det er lidt ærgeligt at være sur over det. For mig er det bare træning :whistling :whistling

Ang. Ømheden der ville jeg kontakte lægen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os tager vi som det kommer, vi analysere ikke så meget hvis min mand kommer hurtigt er det bare det derfor er jeg jo ikke færdigt :whistling og omvendt :whistling

Vi har været smmen 14 år nu og vi har dælme mange dårlig knald på bagen men heldigvis tons vis af de gode.

Jeg syntes det er lidt ærgeligt at være sur over det. For mig er det bare træning :whistling :whistling

Ang. Ømheden der ville jeg kontakte lægen :balloons

Ja dårlige knald skal der være plads til - for det meste betyder det et herre godt knald næste gang :hump :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER