fynboen

gylper meget..

8 indlæg i dette emne

jeg har en datter som er begyndt at gylpe rigtig meget... er der noget man kan gøre eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gylper meget i perioder. Det gjorde Theo også, da han var helt lille.

Det går over igen :)

Så længe der bare er tale om skvulp og ikke direkte opkast, så er det ikke farligt.

Men du kan fx lade være med at lægge hende ned lige efter hun har spist. Og så huske at sørge for at hun har bøvset godt af :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja var stor gylper indtil hun begyndt på fast føde omk. de 4 mdr. Som LilleMi skriver at så længe det ikke er stråler er der ikke noget at være bekymret for. Det er bare irriterende og noget man må leve med!

Som en SP sagde til mig så må man leve med en stofble på skulderen mens det står på :rolleyes

Men igen som LilleMi skriver så undgå evt. at ligge på maven lige efter hun har spist og få bøvset godt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay... for det er bygyndt inden for den sidste uges tid... for ellers har hun ikke gjort det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder normalt nok. Ronja gjorde det hellere ikke med det samme. Det er den overskydende mælk der kommer op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i evt skiftet mme? Nogen i min mg kunne mærke forskel fra mærke til mærke hvor meget det blev gylpet.

Men som sagt er det bare nogen børn det gylper mere end andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er som de andre skriver helt normalt.. Tobias gjorde det også indtil han begyndte på fast føde..

du vil hurtigt kunne se om det er opkast eller gylp..

men som de andre skriver, lad hende sidde op inden du lægger hende når hun har spist. Og brug din skulder meget, jeg lod tit tobias ligge der i op til 10 min efter han havde spist det hjalp..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt, og jeg tror ikke rigtigt at der er så meget at gøre. Kan huske hvor træls det var med min søn, men han tog på som han skulle, så så længe din datter ikke taber sig, så er der nok ikke andet end at være tålmodig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER