Barbamama

X-factor i aften

92 indlæg i dette emne

Det så jeg ikke lige komme... Havde troet at MB røg hjem.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han gør da alt for at være speciel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke at jeg er helt sur... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke at jeg er helt sur... <_<

Det kan ikke betale sig at være sur. Han smed sine egne ud, hvilket han kommer til at høre for i hele Danmark i morgen.

Indrømmet jeg havde bestemt heller ikke set den komme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke betale sig at være sur. Han smed sine egne ud, hvilket han kommer til at høre for i hele Danmark i morgen.

Indrømmet jeg havde bestemt heller ikke set den komme

Hehe, kan det nogensinde betale sig at være sur? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes det er ret cool han vælger den han synes er bedst. Det viser da, at det er musikken han går mest op i, selvom det da klart er lederen for pigerne. JustSaying ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes det er ret cool han vælger den han synes er bedst. Det viser da, at det er musikken han går mest op i, selvom det da klart er lederen for pigerne. JustSaying ;)

Se, dén er jeg med på! Synes det var fedt, at han sagde, at han ikke ville have en finale uden Morten Benjamin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes det er ret cool han vælger den han synes er bedst. Det viser da, at det er musikken han går mest op i, selvom det da klart er lederen for pigerne. JustSaying ;)

Jamen det er jeg sådan set enig i, jeg forstår bare ikke hvordan han kunne synes at MB var bedre end TØ :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jeg sådan set enig i, jeg forstår bare ikke hvordan han kunne synes at MB var bedre end TØ :blink

Det forstår jeg til gengæld godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da BESTEMT at Morten Benjamin var bedre end dem - Han har lavet enkelte helt fantastiske ting, også en masse over middel - INTET han har lavet, har været DÅRLIGT.

TØ har lavet en masse middelt og "okay", også i dag, I følge nogen, lavet noget godt - jeg synes de har været halv dårlige hele vejen igennem.. Men de havde da "noget", som gjorde det var okay.. Men er helt enig med Blachman - Ingen finale uden Morten Benjamin.. Synes han er SÅ god!!

Det synes jeg så også Sveinur er :rolleyes

Så håber Ida og Line er de næste som ryger ud også har vi en fantastisk top tre - som vi aldrig har set før nemlig en fra hver gruppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes TØ er super super dygtige. Men det lyder ens- lagde specielt mærke til det i opsamlingen af deres performancer.

Jeg håber Sveinur ryger næste gang. Han irriterer mig helt vildt, og hans stemme siger mig overhovedet ingenting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes TØ er super super dygtige. Men det lyder ens- lagde specielt mærke til det i opsamlingen af deres performancer.

Jeg håber Sveinur ryger næste gang. Han irriterer mig helt vildt, og hans stemme siger mig overhovedet ingenting ;)

Jeg synes han er lidt dejlig :badgirl :7himmel Men ej, det kan godt være det mest er fordi jeg synes han er lidt lækker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes han er lidt dejlig :badgirl :7himmel Men ej, det kan godt være det mest er fordi jeg synes han er lidt lækker :7himmel

Jeg er nok bare gammel i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok bare gammel i det ;)

Altså, nu har jeg jo en ung kæreste på 22.. Så hængerøvsbukser og rockstilen er lige mig :whistling

EJ! Min kæreste ER 22 - men han går altså ikke med hængerøvsbukser og kører rockstilen ;) Men rockstilen ville nu ikke gøre mig noget.. Spurgte ham om ikke han skal have en tatovering.. Svaret var: Det er bare det GRIMMESTE i verden. :rolleyes

Han mener også jeg havde været pænere uden mine tre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes det er ret cool han vælger den han synes er bedst. Det viser da, at det er musikken han går mest op i, selvom det da klart er lederen for pigerne. JustSaying ;)

Enig :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, kan det nogensinde betale sig at være sur? :P

Kan kun sige... JA - især når skattefar ikke er særlig sød ved en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg nok upopulær, men jeg synes det er ret cool han vælger den han synes er bedst. Det viser da, at det er musikken han går mest op i, selvom det da klart er lederen for pigerne. JustSaying ;)

Meget enig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER