Laustsen

Årets julekjole???

29 indlæg i dette emne

show me please :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isabella har lige fået denne af Mormor- SÅ fin med både lilla og pink strømpebukser:

CupCake, og fåes i str. 6 år

post-210-065317400 1288732804_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller denne fra Aya Naya

post-210-062779100 1288732888_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter på 4 år har fået den her fra Me too, købt i Bahne :) Hendes er dog lysegrå..

Hun skal så have røde strømpebukser og rød bluse under, så hun bliver en rigtig nisse :loveshower

post-86-002971000 1288770521_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter på 4 år har fået den her fra Me too, købt i Bahne :) Hendes er dog lysegrå..

Hun skal så have røde strømpebukser og rød bluse under, så hun bliver en rigtig nisse :loveshower

den er godt nok fin, den vil være så flot med det røde til og kan også bruges bagefter me andet til. i like :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er godt nok fin, den vil være så flot med det røde til og kan også bruges bagefter me andet til. i like :loveshower

Det var også præcis min tanke :biglove og så kostede den kun 99.95 kroner..

Vil ikke købe en kjole til flere hundrede kroner hun kun kan have på den ene måned på året, så farvevalget er helt bevidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor er den sød - Hun bliver da så fiiin den lille ninja prinsesse :loveshower

Isabella har lige fået denne af Mormor- SÅ fin med både lilla og pink strømpebukser:

CupCake, og fåes i str. 6 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter på 4 år har fået den her fra Me too, købt i Bahne :) Hendes er dog lysegrå..

Hun skal så have røde strømpebukser og rød bluse under, så hun bliver en rigtig nisse :loveshower

ØØØj den er bare flot.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Pigerne har fået tyl-kjolerne med palietter fra PDL. Lillesøsters er i powder, storesøsters er purple. De er så fine og julede med pallietpynten på overstykket...

Knus og glædelig jul :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida skal have denne her

den er fra Red/Green og jeg syntes den er så fin :loveshower

344bbm8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja skal have den fra DUNS... Den er også rigtig fin synes jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

eller denne fra Aya Naya

WOW den her synes jeg er fin :loveshower: meen nok ikke til Johannes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ai...farligt sted at kigge ind! :)

Jeg faldt for den her hos H&M:

282q8te.jpg

Den er da bare SÅ FIN!! :)

Hvis det ikke bliver den, så bliver det blusen fra Duns med flettede julehjerter og et par røde bukser til :)

http://www.abekatogco.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=DUNS+julebluse%2C+hjerter+%28forudbestilling%29&Image=/images/gls/DSW10_Hearts_LSTee-p.jpg&ProtectMessage=%28c%29%20www.abekatogco.dk

Ja den fra DUNS er rigtig fin - jeg har købt værktøjsblusen til Johannes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

F*ck....jeg kom til at kigge julekjoler på TS...bare for at se hvad der var...AI!!!

Nå...men jeg kom lige til at købe den her...så det er hermed afgjort at det bliver julekjolen! :)

j9bok9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige at se denne her kjole!!!! Aiii!!! Bare surt man ikke skal til bal på slottet hver dag! Men ai hvor er den FIN! Gad godt proppe min datter i den juleaften, men nægter at købe kjolen for at hun skal bruge den 1 gang.

18jdyf.jpg

Askepot aaaaskepot!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er tosset Mette :lol :lol

Men nok ikke meer tosset end undertegnede :whistling

Var liiiige forbi H&M, hvor jeg baaare skulle have strømpebukser- endte med kjole til pigen, og skjorte & slips til drengen. Så har hun cupcake kjolen til nytårsaften og den anden juleaften- eller omvendt- eller begge eller noget- brug for den, det havde hun!! :D :D

post-210-054653900 1290020763_thumb.jpg

post-210-051053000 1290020811_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er tosset Mette :lol :lol

Men nok ikke meer tosset end undertegnede :whistling

Var liiiige forbi H&M, hvor jeg baaare skulle have strømpebukser- endte med kjole til pigen, og skjorte & slips til drengen. Så har hun cupcake kjolen til nytårsaften og den anden juleaften- eller omvendt- eller begge eller noget- brug for den, det havde hun!! :D :D

Hehe :) Ja og sammen er vi rablende :D

NAI hvor er den FIN den kjole!!! :o Øv nu er jeg jo nødt til at køre i H&M i morgen!!! :D Og ender jeg med sådan en kjole er vi nødt til at arrangere en masse fester så tøserne kan få brugt deres fine kjoler! Skal da ikke bare hænge der i skabet...tsk tsk tsk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige at se denne her kjole!!!! Aiii!!! Bare surt man ikke skal til bal på slottet hver dag! Men ai hvor er den FIN! Gad godt proppe min datter i den juleaften, men nægter at købe kjolen for at hun skal bruge den 1 gang.

18jdyf.jpg

Askepot aaaaskepot!!! :D

Nej den må du da købe. Den ene gang - jeg havde købt den på stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå...jeg købte jo den der Liten kjole - som jeg har lagt billede ind af lidt længere oppe i denne her tråd. Den med de store røde stjerner. Købte den på TS i str 92 men hurra, den er FOR LILLE!!! :s ARH!!!!

Det kunne hun godt ha sagt, at den var lille i størrelsen, så den er sat til salg igen allerede! (hvis nogen er interesseret ;))

Nå men det jeg ville sige er at jeg har taget en beslutning, og nej det blev heller ikke prinsessekjolen fra TS med fin sløjfe....men den her: :loveshower:

9gvxvs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :) Ja og sammen er vi rablende :D

NAI hvor er den FIN den kjole!!! :o Øv nu er jeg jo nødt til at køre i H&M i morgen!!! :D Og ender jeg med sådan en kjole er vi nødt til at arrangere en masse fester så tøserne kan få brugt deres fine kjoler! Skal da ikke bare hænge der i skabet...tsk tsk tsk ;)

Fik du købt??? Men vi holder da bare en fest uanset :D :D

Duns kjolen er rigtig fiiiin :glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du købt??? Men vi holder da bare en fest uanset :D :D

Duns kjolen er rigtig fiiiin :glad :biglove

Jeg købte ikke den i H&M alligevel, men den fra Duns! :D Ihhhhhhhhhhhhhhhhh hvor jeg glæder mig til at se hende med den på :D Den kan hun også ha på i dp...det kan hun ikke rigtig den røde askepotkjole....!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina har fået denne kjole, købt i Lindex :biglove

2qvqkqf.jpg

Vi har købt hvide strømpebukser til - og så skal hun have disse sutsko på...

1z69qus.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER