Barbamama

Hvilken babypakke er bedst?

De gratis babypakker   26 members have voted

  1. 1. Hvilken babypakke var du gladest for?

    • Matas
      1
    • Babysam
      2
    • Rema1000
      9
    • Apotekets
      1
    • Liberos
      7
    • Coops (da den var der...)
      4
    • Anden
      0
    • Ved ikke/Ønsker kun at svare på, hvilken pakke der er dårligst
      2
  2. 2. Hvilken babypakke synes du, var dårligst?

    • Matas
      10
    • Babysam
      9
    • Rema1000
      0
    • Apotekets
      5
    • Liberos
      0
    • Coops (da den var der...)
      0
    • Anden
      0
    • Ved ikke/Ønsker kun at svare på, hvilken pakke der er bedst
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

10 indlæg i dette emne

Der er jo lidt snak om de babypakker :) Og jeg synes da det kunne være sjovt at høre lidt om, hvilke pakker man skal glæde sig til at få, og hvilke pakker man godt kan sænke forventningerne til :P

Jeg venter nok selv med at svare, til at jeg har fået alle pakker, men kan da indtil videre sige at jeg var rigtig glad for Rema1000s pakke. Der står godt nok at den "kun" er 80 kr værd, men der var intet ubrugeligt i den, og det er hele og gode pakker af diverse ting. Me like a lot! :loveshower

Tilgengæld synes jeg Babysam pakken var lidt rodet... Den skulle have en værdi af 400 kr og det har den måske også med den der blespand, men den synes jeg personligt var noget jøl og pangel :rolleyes Og så var der bare så mange brochurer i babysampakken, og de gratis prøver var inde i brochurerne og så gider jeg personligt næsten ikke at gemme dem, synes bare at det roder :blush + Magasinerne deri var lige lige lovlig gamle. Men altså der var også gode ting deri (blandt andet en stor flaske Ajax vaskemiddel uden parfume :yay) og man skal jo ikke brokke sig over gratis ting ;) - Men i forhold til hvor mange skodmails jeg har fået fra Vores Børn, og hvor ofte jeg er blevet kimet ned af hemmelige numre på telefonen siden jeg fik pakken fra babysam, så tror jeg faktisk næsten, at jeg hellere ville have undværet <_<

Ps. sig lige til, hvis jeg har glemt at sætte en af pakkerne på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rema1000 var helt perfekt synes jeg :) Dejlig pakke :loveshower

Til gengæld var babysams rodet, gammel og skuffende. Blespanden er sikkert fin; men skal ikke bruge den.. Så det er lidt ligegyldigt.. Den er da dyr, men ja; Ligegyldige ting :) Der var måske to-tre ting deri jeg reelt kunne bruge og det var ikke ting jeg ville have manglet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema1000 var helt perfekt synes jeg :) Dejlig pakke :loveshower

Til gengæld var babysams rodet, gammel og skuffende. Blespanden er sikkert fin; men skal ikke bruge den.. Så det er lidt ligegyldigt.. Den er da dyr, men ja; Ligegyldige ting :) Der var måske to-tre ting deri jeg reelt kunne bruge og det var ikke ting jeg ville have manglet..

:ditto Helt helt enig...

Dog kunne jeg også have stemt at den gang coops var der, var det den bedste, men Rema1000 er på niveau med den, så dejligt vi har en anden fed pakke nu.

Har ikke fået den fra libero endnu, men hvad jeg kan huske er den rigtig god også, så den kommer ind på en 2. plads.

Dog lidt snyd for ligger man de to pakker sammen man får fra libero vel den måske endda vinde over Rema ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med jer andre, den fra baby Sam kunne man ikke bruge til meget.

Jeg nåede ikke at få den fra rema, er dog overbevist om den er god. Vi bruger både deres bleer og deres skeer - klart de bedste. Men stemte den fra coop, den var virkelig brugbar med en hel pakke bleer, en hel pakke always og en god body +div. Øv den ikke findes mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemte apotekets.

Jeg ved at det kun er varerprøver, men de ting de lotions og sådan der fulgte med, har jeg været super glad for at ha' haft. - Desuden bruger den lille taske det kom i, som Malivas toilettaske nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemte apotekets.

Jeg ved at det kun er varerprøver, men de ting de lotions og sådan der fulgte med, har jeg været super glad for at ha' haft. - Desuden bruger den lille taske det kom i, som Malivas toilettaske nu :)

Uuuh ja den er faktisk rigtig god.. i min var der også nogle prøver til mor og en lille blød bamse til baby.

Men ja rema's med vådservietter og bleer er stadig bedst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var gladest for Coops ;) Mindst glad for BabySam.

Men synes nu stadig det er fint og flot man kan få gratis ting, så brokker mig på ingen måde over nogen af dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at liberos er den bedste, men eftersom jeg ikke har fået den endnu så stemte jeg Rema 1000.

Modsat jer andre, er jeg faktisk rigtig glad for den fra Baby Sam - har kunnet bruge faktisk det hele, undtagen reklamerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fået den fra babysam og fra libero.

Babysams synes jeg var dårlig, men vi er nok også fordi vi på forhånd havde bestemt at vi ikke ville bruge blespanden. Det vi har brugt fra den er en fedtcreme, neutral vaskepulver og de bleer der var med.

Liberos babypakke synes jeg er rigtig god og brugbar, der var både bleer, vådservietter, babyolie, hand & face servietter, og bi fra lamaze. Kan ikke huske om der var mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne bedst lide den fra Libero og mindst den fra Matas.

Jeg synes egentlig babysams er ok, men jeg blev rigtig irriteret over alle de reklamer og opkald der fulgte med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER