Camillat

Linea Nigra

9 indlæg i dette emne

Hi hi, jeg ser nu en moerk linie som gaar fra navlen og opad - en linea nigra, som er den gravide kan faa. Det er jo bare hormoner og den forsvinder igen, men synes det er lidt freaky og skaegt. Skal se, om jeg kan fange den paa billede imorgen tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nix, den har jeg ikke. Men jeg har fået mig nogle solide hofter :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den har jeg ikke fået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo min ven, den har jeg også fået. Fik den da jeg gik ind i uge 22! Synes faktisk den er fin på een eller anden måde. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke fået den og kan egentlig godt undvære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo min ven, den har jeg også fået. Fik den da jeg gik ind i uge 22! Synes faktisk den er fin på een eller anden måde. :kuller

Aj, hvor fint, saa er jeg ikke helt maerkeligt indrettet! Jeg synes ogsaa at den er hyggelig nok.... og manden virkede ganske imponeret a1221.gif

Min kan ikke saadan fanges paa billede, men maaske om en uges tid unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor fint, saa er jeg ikke helt maerkeligt indrettet! Jeg synes ogsaa at den er hyggelig nok.... og manden virkede ganske imponeret a1221.gif

Min kan ikke saadan fanges paa billede, men maaske om en uges tid unsure.gif

Synes min er blevet tydeligere den sidste uges tid. Men tror ikke den ændrer sig mere nu. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg "holder af den", men det er jo et homonelt tegn på graviditet og synes egentlig ikke det er grimt....man bliver fjollet af at være gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes min er blevet tydeligere den sidste uges tid. Men tror ikke den ændrer sig mere nu. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg "holder af den", men det er jo et homonelt tegn på graviditet og synes egentlig ikke det er grimt....man bliver fjollet af at være gravid!

Meget fjollet lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER