Nitzen1987

Har I lagt mærke til....

6 indlæg i dette emne

Vi rykker snart op på øverste linje i TG-oversigten... når de konverterer februar-TG om til mødregruppe rykker vi op på øverste linje i Terminsgruppe oversigten :yay så er der kun 3 terminsgrupper før os :o :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så vildt og fantastisk og nøj, hvor er det egentlig gået helt vildt stærkt!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rykker snart op på øverste linje i TG-oversigten... når de konverterer februar-TG om til mødregruppe rykker vi op på øverste linje i Terminsgruppe oversigten :yay så er der kun 3 terminsgrupper før os :o :)

Nej, det har jeg ikke set, men har set, at jeg skal til at igang med Noahs vaerelse med alt det, jeg gerne vil naa ohmy.gif

Fik ogsaa henvisning til scanning i uge 30 med hjem fra gyn i dag, saa lidt rykker vi da godt nok smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er godt nok vildt! Havde aldrig troet en graviditet skulle gå SÅ hurtig...inden jeg blev gravid, tænkte jeg at nok varede en "livstid"....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er der 10 uger tilbage til termin hos mig ohmy.gifcheerleader3.gif00000858.giftoot.gif

Jeg kan slet ikke foelge med og Noah er begyndt at blive en staerk lille gut derinde, saa mor har lidt indre blaa maerker....hans daddy synes ogsaa det er skoent at maerke soennike ligge med rumpen udad, sparke eller tegne med foedderne inde under maveskindet wub.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja syntes godt nok også tiden går hurtigt :D her er der maks 6 uger til mit kejsersnit :o Det jo vildt som tiden går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER