Kommendemor

Øv mave...søger gode råd

6 indlæg i dette emne

Hej piger

Har siden i søndags haft dårlig mave ikk bare tynd mave men også hård mave, og kan løbe afsted flere gange om dagen. Plus jeg har ekstremme smertefulde sammen trækninger i underlivet som trækker op i ryggen og ned i benene. Er der nogen af jer som har oplevet det? Og ved hvad det skyldes? OF hvad man evt kan gøre ved det?...

Tusind tak på forhånd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, der må jeg indrømme at jeg må melde pas :(

Sammentrækningerne du beskriver kan jo være mange ting - en af tingene kunne være at din krop er ved at gøre klar til fødslen og det nærmer sig.. men det kan også være andet.

Hvis du føler dig usikker, så ring til fødemodtagelsen og snak med dem... måske de kan gøre dig klogere og måske de vil undersøge dig, bare for at give dig lidt ro i sindet. Det gjorde de med mig under min graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det gode råd... Vi fandt ud af hvad det var så det dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du fandt ud af det :) er det noget du vil dele med os andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fordi jeg har døjet utrolig meget med hård mave/ forstoppelse og vis man så for dårlig mave oven i det, blir det noget værre rod... Så fik nogen gode råd hos min jordmoder idag, m.h.t kost og øvelser.... Også gær det jo ikk dagen dårligere at man for at vide at hun vejer det hun skal og at der er MAX 24 dage til hun kommer til verden... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER