Ezri

Fertilitetsbehandling og BMI

29 indlæg i dette emne

Knus fra en der i mange andre bk'ers øjne vidst aldrig måtte have været i behandling :(

Hvad sker der for at man skal holde den pæne tone????

Du syns måske selv det øverste var pænt skrevet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes vi skal hive tråden tilbage til det, jeg spurgte om... Hvorvidt der er regler for behandling og BMI. Ikke hvorvidt der skal være det og hvor grænsen går.

TAK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige forbi din graviditetstråd, som jeg kan se du har startet op i november 2010. Hvis I har været i gang siden der, så ville jeg tage manden med under armen og tage ned til jeres læge og få en snak med vedkommende. Måske han/hun også ved hvad kravene er for bmi ved netop det behandlingssted I hører under. Hvis du skal tabe dig mere, kan jeg kun anbefale kontrolvejning ved læge/sygeplejerske. Det hjalp mig rigtig meget at skulle stå skoleret.

Og så vil jeg bare ønske :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige forbi din graviditetstråd, som jeg kan se du har startet op i november 2010. Hvis I har været i gang siden der, så ville jeg tage manden med under armen og tage ned til jeres læge og få en snak med vedkommende. Måske han/hun også ved hvad kravene er for bmi ved netop det behandlingssted I hører under. Hvis du skal tabe dig mere, kan jeg kun anbefale kontrolvejning ved læge/sygeplejerske. Det hjalp mig rigtig meget at skulle stå skoleret.

Og så vil jeg bare ønske :goodluck

Tak Anita icon_hug.gif

Vi har snakket om det herhjemme. Og jeg har også snakket med min læge om det, og hun mente ikke, at der var nogen krav om BMI. Hun mener at når, hun har henvist os, så skal de ikke bestemme og stille krav til noget. Det skal hun nok selv gøre... SKØN LÆGE! Men jeg mener bare at jeg har læst noget andet andre steder, og det var derfor jeg oprettede denne tråd... Men nu må vi jo se, hvad de siger... Vi giver den lige et par måneder mere, og så tager vi fat i lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER