Økonom

Kønnet?

19 indlæg i dette emne

Har i en klar fornemmelse af hvad det bliver? Tænker tråden er sjov at have når vi får det konstateret.

Alle i begge familier tror det er en pige vi skal have.

Jeg har altid selv troet mit første barn ville blive en dreng. Så det bliver spændende.....

Om det er en pige eller dreng er for mig ligegyldigt, bare det er sund og rask... Men jeg glæder mig til at få en afklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det bliver en dreng men hvorfor ved jeg ik... er tit kom til at kalde den for en ham, måske der for??

men jeg har bestil tid til køns scanning den 14 marts så jeg/ vi glæder os rigtig meget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg får en dreng, aner ikke hvorfor :) vil også bestille tid til kønsscanning når jeg har været til nf, er simpelthen så nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at der er en dreng inde i maven.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør man bestille tid til scanning første dag i uge 14? Er det mon for tidligt? Den lille ville helst ligge med ryggen til os idag til nf scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør man bestille tid til scanning første dag i uge 14? Er det mon for tidligt? Den lille ville helst ligge med ryggen til os idag til nf scanningen :)

Jeg har læst om flere scanningsklinikken som køn scanner fra uge 14 og som, hvis man ikke kan se kønnet, giver en gratis scanning efterfølgende...

Jeg regner helt sikkert med at booke en tid allerede i uge 14... Vil dog lige have NF overstået.. Også booke en tid bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør man bestille tid til scanning første dag i uge 14? Er det mon for tidligt? Den lille ville helst ligge med ryggen til os idag til nf scanningen :)

Er lige på besøg fra august gruppen, men kommer lige med en lille indskydelse :) De fleste scanningsklinikker siger de at man (ofte) kan se kønnet fra uge 14+0, men fra uge 15+0 giver de garanti, hvilket vil sige at de giver en ny scanning, hvis ikk de kan se kønnet den dag :)

Men da jeg var til kønsscanning i uge 15+4, lå baby først rigtig træls, men scanningsdamen var stædig, og sagde at hun ikke ville sende mig hjem, før vi havde fået svar på om det var en dreng eller en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ingen anelse om kønnet! til at starte med mente Mads at det var en pige..... nu tror han så bliver en dreng :P

jeg er glad bare det er en sund og rask baby.... men vil dog gerne vide kønnet, så snart jeg kan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lidt utålmodig, men nu er der kun et par uger mere til jeg kan blive kønsscannet.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en pige vi får, men ved ikke rigtig hvorfor. Måske fordi alle vores venner og familie har fået drenge på det seneste og jeg sagtens kunne forestille mig at vi bare må være anderledes :) Men det er helt ligegyldigt for mig.. Min mand vil gerne vide kønnet, men for mig betyder det ikke så meget at finde ud af det. Så vi planlægger ikke at få en ekstra scanning, men satser på at kunne finde ud af det til MD!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør man bestille tid til scanning første dag i uge 14? Er det mon for tidligt? Den lille ville helst ligge med ryggen til os idag til nf scanningen :)

Jeg var 14+3 og der kunne vi tydeligt se at det var en lillebror..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^Åhhh så bliver vi nød til at komme afsted så snart jeg rammer uge 14 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt tid til på fredag, der er jeg 14+3 :) Uhhhhhhhh såååååå spændende! Håber det kan ses, ellers får vi en gratis scanning ugen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i en klar fornemmelse af hvad det bliver? Tænker tråden er sjov at have når vi får det konstateret.

Alle i begge familier tror det er en pige vi skal have.

Jeg har altid selv troet mit første barn ville blive en dreng. Så det bliver spændende.....

Om det er en pige eller dreng er for mig ligegyldigt, bare det er sund og rask... Men jeg glæder mig til at få en afklaring.

Det blev jo så en pige :) :) Dejlig nyhed!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at der er en dreng inde i maven.... :)

DU HAVDE RET :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU HAVDE RET :)

Jep - det havde jeg nemlig ;) Heheh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd..

Jeg føler mig helt vildt overbevist om at det er en dreng, specielt herefter NF... -det bliver så spændende om jeg får ret eller ej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha her siger jeg endnu en lækker prins :loveshower

har 5 drenge & 2 piger og de siger jo der kommer flest af det køn man har, men de prinsesser var svære at lave :lol :lol

håber bare det er sundt og rask , har været meget igennem med ham på 2 :boo så her skal der komme et RASK baby til os.

skal kønscannes den 21-03 sååååå glæder mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror efterhånden at jeg gætter på en dreng.... det er i hvertfald det jeg drømmer! :rolleyes

men det finder vi ud af den 2.april, til kønsscanninng! glæder mig helt vildt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER