Annaperenna

Anna Wahlgren: De Kære Børn

15 indlæg i dette emne

Hej!

Min søde svigermor gav mig bogen igår.. Jeg har primært læst delen om graviditet og de tidlige måneder med baby.. (Den går jo op til barnet er 16 år men der er jeg ikke endnu)

Der står nogle gode ting - men der står også ting, der er det VÆRE vås (min udgave er 1984 så jeg ved ikke om det er derfor?)

F.eks. hvis man ikke kan amme skal man stoppe mælkeproduktionen ved at snøre barmen ind, stoppe med at drikke væske og sutte på citroner..!??!?!? Derudover har hun været kravlet i et snørekorset i 1 mdr. efter fødslen for at få figuren igen, excuse me? Og så er der en laaaaaaang liste over ting og bevægelser man ikke må - men i samme åndedrag fortæller hun at hun har storrøget under alle 9 graviditeter og da fødslen med nr. 2 gik igang var hun da lige nede og få et par sjusser - alkohol har desværre en vedæmpende effekt så fødslen gik i sig selv og derfor anbefalede hun at man holdt sig fra alkohol når fødslen gik igang..!??!?!?

Er jeg den eneste som er liiiidt skeptisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror HELT bestemt at det skyldes at den bog er så gammel, for de ting gør man ikke i dag :D Hvis man gør, så har nogle da glemt at fortælle mig det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror HELT bestemt at det skyldes at den bog er så gammel, for de ting gør man ikke i dag :D Hvis man gør, så har nogle da glemt at fortælle mig det :D

Jeg har fået bogen anbefalet fra SÅ mange sider så den er en slags bibel - så jeg undrer mig bare helt vildt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået bogen anbefalet fra SÅ mange sider så den er en slags bibel - så jeg undrer mig bare helt vildt?

Det lyder ikke som en bog jeg ville tage råd fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld med :haha :haha

Det er da næsten gó humor :D Mon ikke den bare er temmelig uddateret? Det kan være det er derfor de kalder det for en "bibel" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vist bare det ville være en bog jeg ville kunne få mig et billigt grin over :)

Men er der ikke kommet en nyere udgave? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årrrh godt at høre jeg ikke er den eneste som tænker, whaaaat?

Hvis der er en af Jer, der har en nyere udgave må I godt lige komme med Jeres input :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW Anna du har snart termin :D :biglove

Hold da op tiden går hurtigt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha den er vist lidt forældet den bog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW Anna du har snart termin :D :biglove

Hold da op tiden går hurtigt... :)

I KNOW!!! og det dumme dumme fødekar står og HÅNER mig inde i spisestuen, jeg vil FØØØØØØØØØØØDE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I KNOW!!! og det dumme dumme fødekar står og HÅNER mig inde i spisestuen, jeg vil FØØØØØØØØØØØDE!

Nåh :kiss

Tro mig det skal du også nok komme til inden længe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh :kiss

Tro mig det skal du også nok komme til inden længe ;)

Årh det håber jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder lidt som en graviditetsbog jeg har fra min svigermor - udgivet i slut 70'erne. Der er bl.a. dagbog fra en graviditet hvor der skrives at det ikke er en god idé at drikke så meget alkohol så man har tømmermænd dagen derpå, da man i forvejen kan have tendens til kvalme...... Den er meget underholdende at læse & nogle af oplysningerne kan da også bruges idag - men ellers er den mest til underholdning :D

Kan iøvrigt godt forstå du er træt af at vente... og bare kigge på fødekarret... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige

:lolhit :lolhit :lolhit for bogen... den lyder ganske underholdende haha :)

Og derudover en masse

:bd :bd :bd :bd :bd :bd så du snart kan komme til at få brug for dit fødekar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde taaaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER