Tina80

De klør!!

9 indlæg i dette emne

Mine bryster!!

Kan jeg smører med noget og hvorfor klør de så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine klør også.. Ved desværre ikke hvad du kan smøre på for at dæmpe det lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine klør også.. jeg smører med almindelig decubal creme indtil videre.. det hjælper lidt... men har overvejet at se om jeg kan finde noget der virker bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster!!

Kan jeg smører med noget og hvorfor klør de så meget?

Det er fordi de vokser :-). Bare vent til maven begynder at klø :-)

Jeg smøre min mave og mit bryst med olie fra matas. Deres egen striber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et helt arsenal af olier: mandelolie, Balance Me Super Moisturizing Oil og en anti-straekmaerke/ar-olie, som min soester har givet mig til maven. Saa de faar ikke for lidt, naar maven faar sine daglige omgange olie laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt man ikke må smøre selve brystvorterne fordi de er selvsmørene. Men ellers smører jeg også med Matas babyolie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et helt arsenal af olier: mandelolie, Balance Me Super Moisturizing Oil og en anti-straekmaerke/ar-olie, som min soester har givet mig til maven. Saa de faar ikke for lidt, naar maven faar sine daglige omgange olie laugh.gif

Hvad er det for en antistrækmærkeolie? Jeg er allerede begyndt at få strækmærker fordi min hud er så tør. Rigtig øv :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en antistrækmærkeolie? Jeg er allerede begyndt at få strækmærker fordi min hud er så tør. Rigtig øv :-(

Den hedder Bio-Oil. Jeg ved jo ikke, om det virker, men jeg bruger jo lidt af hvert. Saa faar maven en gang Bio-oil om dagen... brysterne faar mest mandelolie eller Balance Me.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt man ikke må smøre selve brystvorterne fordi de er selvsmørene. Men ellers smører jeg også med Matas babyolie :-)

Det har jeg også læst mig til.. Eller der stod vidst at man ikke behøvede at smøre brystvorterne, da de er selvsmørende under graviditeten! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER