LDM

babypakker hvor?

19 indlæg i dette emne

Hej piger

Efter at have læst med fra sidelinjen vil jeg nu oprette mit første emne :)

Alle de her herlige, gratis babypakker, hvor kan man få dem henne? Altså jeg kender kun til den i matas og babySam, men der må der være mange andre steder man kan få dem også?

Så piger kom med nogle steder hvor man kan få babypakker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kig evt forbi august terminsgruppen. Der har vi skrevet side op og side ned om dette :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, mange tak :) jeg er kommet til at oprette emnet 2 gange, ved du hvordan man sletter det ene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men måske hvis du går ind og redigere det ene af dem?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak, det prøver jeg lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Matas

- Libero

- Rema1000

- Babysam

- Apoteket

God fornøjelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hentet den fra rema den er god : en hel pak bleer, vådservietter skumklude stor zinksalve sut lille bamse..

og baby Sam : blespand med lidt poser 4 bleer sut 3 skeer og prøver på creme shampoo og et blad...

har yderligere bestilt libero og Matas venter bare på at få mail så eg kan hente dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hentet den fra rema den er god : en hel pak bleer, vådservietter skumklude stor zinksalve sut lille bamse..

og baby Sam : blespand med lidt poser 4 bleer sut 3 skeer og prøver på creme shampoo og et blad...

har yderligere bestilt libero og Matas venter bare på at få mail så eg kan hente dem :)

Ja den fra Rema 1000 er super! Vi blev også meget positive overraskede - men der skulle vel egentlig heller ikke så meget til, efter at hentet Matas', den er virkelig skuffende! Men Rema 1000 og Babysam blev vi glade for.. Libero's kommer først efter vi har født, ikke? Eller lige før? Jeg husker det ikke lige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den fra Rema 1000 er super! Vi blev også meget positive overraskede - men der skulle vel egentlig heller ikke så meget til, efter at hentet Matas', den er virkelig skuffende! Men Rema 1000 og Babysam blev vi glade for.. Libero's kommer først efter vi har født, ikke? Eller lige før? Jeg husker det ikke lige ;)

Liberos kan hentes ca. 1-2 måneder inden termin (du får tilsendt et gavebevis, når du kan hente den). Og den er rigtig god :yay

Jeg tror faktisk også at man kan få en, når barnet er et års tid eller sådan noget, men jeg er ikke helt sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liberos kan hentes ca. 1-2 måneder inden termin (du får tilsendt et gavebevis, når du kan hente den). Og den er rigtig god :yay

Jeg tror faktisk også at man kan få en, når barnet er et års tid eller sådan noget, men jeg er ikke helt sikker :)

Tror der står 5 måneder i liberobogen fra lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liberos kan hentes ca. 1-2 måneder inden termin (du får tilsendt et gavebevis, når du kan hente den). Og den er rigtig god :yayJeg tror faktisk også at man kan få en, når barnet er et års tid eller sådan noget, men jeg er ikke helt sikker :)

Tror der står 5 måneder i liberobogen fra lægen :)

Ok :) Jeg finder vel ud af det når tiden er inde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går man bare ind i butikken og siger "hej, jeg vil gerne have en babypakke" eller hvordan foregår det?

Jeg har det bare SÅ svært ved at bede om noget gratis og føler at jeg nasser, så hvis jeg synes det er for besværligt, eller en ekspedient siger, at det kan jeg ikke, vil jeg nok være den der har undskyldt ulejligheden og fløjet ud af døren i næste sekund :oops

Jeg bor ikke i nærheden af en Babysam, men kommer forbi en i næste uge, så må hellere lige smutte forbi - tænk hvis jeg ikke kom ind forbi igen inden fødslen, det ville jo være spild af gratis ting - nassen eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Rema1000, libero og babysam melder du dig til på deres hjemmeside, og så får du en mail (ved libero et brev) når nu kan hente boksen, og den mail/det brev, tager du så med i butikken og afleverer, og så får du boksen. :)

Ved Matas, der skal man meldes ind i club matas og i deres babyklub, og så tror jeg egentlig bare, at man skal vise sit club matas kort i en butik. Jeg er dog ikke HELT sikker, for jeg har ikke selv hentet matas boksen endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Rema1000, libero og babysam melder du dig til på deres hjemmeside, og så får du en mail (ved libero et brev) når nu kan hente boksen, og den mail/det brev, tager du så med i butikken og afleverer, og så får du boksen. :)

Ved Matas, der skal man meldes ind i club matas og i deres babyklub, og så tror jeg egentlig bare, at man skal vise sit club matas kort i en butik. Jeg er dog ikke HELT sikker, for jeg har ikke selv hentet matas boksen endnu :)

Jeg fandt også selv lige Babysams hjemmeside og et link, hvor man skal bestille den. Så er der et felt, man kan krydse af:

Ja tak! Jeg vil også gerne ha en blespand fra AngelCare sammen med min Babybox

Øhh hvis den er gratis, så vil jeg vel - hvorfor sige nej tak til det :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt også selv lige Babysams hjemmeside og et link, hvor man skal bestille den. Så er der et felt, man kan krydse af:

Ja tak! Jeg vil også gerne ha en blespand fra AngelCare sammen med min Babybox

Øhh hvis den er gratis, så vil jeg vel - hvorfor sige nej tak til det :badgirl

Underligt, i vores babyboks var den bare deri automatisk (det var faktisk en af de få ting deri, der ikke var ren reklame :rolleyes ). Det var ikke noget for os, men mange har vist været rigtig glade for den, så ja, hvis den er gratis, så haps haps! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt også selv lige Babysams hjemmeside og et link, hvor man skal bestille den. Så er der et felt, man kan krydse af:

Ja tak! Jeg vil også gerne ha en blespand fra AngelCare sammen med min Babybox

Øhh hvis den er gratis, så vil jeg vel - hvorfor sige nej tak til det :badgirl

og den er gratis - det er den der gør at det er noget ved :) husk at print mailen ud - der er en kupon så du kan købe refill til blespand 3 for 129 istedet for 70kr/stk og tilbud gælder kun når du henter babybox og viser mail :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og den er gratis - det er den der gør at det er noget ved :) husk at print mailen ud - der er en kupon så du kan købe refill til blespand 3 for 129 istedet for 70kr/stk og tilbud gælder kun når du henter babybox og viser mail :)

Det tilbud var så generelt i vores babysam, uanset om man kom for at hente deres babypakke.. Så det var sådan lidt underligt! Men fint nok - det var jo stadig et tilbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik den fra libero igår, og jeg havde forventet mere af den... men den var fin nok, lille olie, lille ranglebamse, pakke bleer, og vådservietter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER