pukimusen

også nakkefold til mig idag

12 indlæg i dette emne

ja så blev det min tur til at komme til NF idag, og puha jeg var nervøs, men for hvad.. for resultatet var supper flot 1:9100 den skulle bare være over 1:460 sagde hun så var de glade...

termin blev fastlagt til 1/9... så nu skal chefen have beskeden i morgen... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt - TILLYKKE :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Eeeeij hvor fedt, tillykke tillykke.. Jeg glæder mig helt vildt til min :D

Jeg har ikke været gravid før, og kender ikke rigtig til det.. så jeg har lige et rookie spørgsmål, -hvad ser man på NF-skanningen? er det tydeligt at se barnet, altså arme ben og sådan eller er det en lille peanut man ser??

Håber der er en af jer der kan stille min nysgerrighed... Og endnu en gang kæmpe tillykke pukimusen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij hvor fedt, tillykke tillykke.. Jeg glæder mig helt vildt til min :D

Jeg har ikke været gravid før, og kender ikke rigtig til det.. så jeg har lige et rookie spørgsmål, -hvad ser man på NF-skanningen? er det tydeligt at se barnet, altså arme ben og sådan eller er det en lille peanut man ser??

Håber der er en af jer der kan stille min nysgerrighed... Og endnu en gang kæmpe tillykke pukimusen...

Du ser bebs (og ja du kan se arme ben mv.) Du kan se en "rigtig" baby på dette tidspunkt.

Det man tjekker til NF skanningen er nakkefoldens tykkelse. Sammen med din alder og en blodprøve kan man definere risikoen for at du venter et barn med Down syndrom (og 2 andre kromosomfejl).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuuusind tak for svar :D åååååååårh altså hvor bliver det bare spændende, og så blev der endnu længere til den 14/3...

(var en smule nervøs for at ende ligesom Rachel i venner, og ikke kunne finde den lille peanut på billedet) hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuuusind tak for svar :D åååååååårh altså hvor bliver det bare spændende, og så blev der endnu længere til den 14/3...

(var en smule nervøs for at ende ligesom Rachel i venner, og ikke kunne finde den lille peanut på billedet) hehe ;)

Haha - jeg havde mere eller mindre en rachel oplevelse første gang jeg blev scannet, det var en selvbetalt scanning, som var udvendig og i uge 7 (mener jeg)... Min mand kunne sagtens se noget på skærmen.. Jeg kunne også godt se en rund cirkel men ikke andet... Fik det dog ikke lige så skidt som Rachel :D Eller - det gjorde jeg men bare pga. andre ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jamen det er jo også bare så frygteligt ikke at kunne finde sit barn (men okey der bliver jo nok overdrevet lidt i venner) ;) -håber alt er ok nu.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jamen det er jo også bare så frygteligt ikke at kunne finde sit barn (men okey der bliver jo nok overdrevet lidt i venner) ;) -håber alt er ok nu.. :)

Alt burde være okay nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER