Barbamama

Fik I rabat, da I købte barnevogn?

   10 members have voted

  1. 1. Fik I nogen form for rabat, da I købte barnevogn?

    • Nej, vi betalte hvad der stod på prisskiltet
      4
    • Vi fik kontant nedslag i prisen - under 100 kr
      0
    • Vi fik kontant nedslag i prisen - 100-300 kr
      0
    • Vi fik kontant nedslag i prisen - 300-500 kr
      0
    • Vi fik kontant nedslag i prisen - 500-1000 kr
      0
    • Vi fik kontant nedslag i prisen - over 1000 kr
      2
    • Vi fik ekstra ting med billigere/gratis (uddyb meget gerne, hvad I fik :))
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

14 indlæg i dette emne

Nu skal vi altså snart købe barnevogn... Og jeg er ret sikker på at det bliver en Odder Zip... Som jo altså snildt løber op i TITUSIND svimlende kroner. :wacko Og vi har efterhånden købt MEGET andet i babysam også. Så synes måske godt, at de kunne give lidt rabat :whistling Men omvendt har meget af det, vi har købt godt nok allerede været på udsalg :whistling

Men jeg er også i tvivl om, om man overhovedet kan prutte om prisen og i givet fald hvor meget... Så det håber jeg at I kan hjælpe med :)

Fik I noget nedslag i prisen, fik I noget ekstra med i handlen eller betalte I bare det, der stod på skiltet? :)

Skriv gerne både hvor meget I endte med at betale og hvad I "skulle" have betalt. Der er jo forskel på at få 200 i rabat på en vogn til 2000 og på en til 10.000 ;)

Ps. her tænker jeg ikke på udsalg, nedslag pga. fejl, købt billigere fordi den var brugt/udstilling eller at man har fået ekstra ting med, fordi det var en samlet pakke. Jeg tænker hvad man har "snakket" sig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt emne... følger lige med :)

Har nemlig forelsket mig i den nye Odder med fast kaleche (også med lynlås i forlæderet) og skal handle den ved Babysam, hvis det er den vi beslutter os for.

Første gang vi købte barnevogn til vores datter fra 2005 (Odder i Babysam) samt en del andet babygrej, fik vi en gratis babydyne med, tror den kostede 600; men de kommer sq til at slippe lidt mere denne gang, hvis det står til mig :D... de må jo også være lidt desperate for salg i denne krisetid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, fra en som ELSKER at få forretninger til at give mig afslag:-D Hvis nu man kan samle nogle af sine indkøb - fremfor at købe lidt hist og her. Så man både køber barnevogn, dyne, kravlegård - hvad ved jeg på en gang. Måske endda slår sig sammen med nogle andre, så man skal 2-3 barnevogne. Så kan man jo godt sige - "ja, jeg skal jo have en del ting. Er der nogen chance for, vi kan finde en god pris?" Et andet godt tip er at finde det absolut billigste sted de forhandler barnevognen - evt. nettet og så spørge om de vil møde prisen. Alternativt kan man jo bare købe den på nettet, hvis det er billigere...

Altså, helt generelt tænker jeg, at det værste de kan sige er, at det desværre ikke kan lade sig gøre, og hvis man spørger pænt, så er man jo lige gode venner for det - også hvis de siger nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz har du en tanke om hvor meget du "regner med" at kunne få i rabat? :)

Og så er jeg nysgerrig, da du jo overvejer samme vogn som mig: Hvilken farve tænker du? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste/hørte engang en der når h*n handlede om prisen, spurgte "hvad skal jeg så give?" Når sælger så begyndte med "jamen den står jo til xxxxx.." Så sagde personen "Okay, men hvad skal jeg så give for den?"

På den måde kan man prutte om prisen uden at man virker akavet ;)

Men undersøg hvad priserne er på nettet og ved andre forhandlere, virk ikke for ivrig, og vær gerne flabet ;)

Er sikker på de har god provision på sådanne nogle kareter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi ikke selv købt så meget nyt vi ville spørge om rabat. Men har hørt flere der har fået mellemm15 og 20 procent og deres værdi har været mellem 15.000 og 20.000. Jeg tror faktisk du kan tage bonnerne med på jeres tidligere køb g vise i har købt en massevis forvejen :-) ved godt det var konkrete eksempler du søgte, men håber det er til lidt hjælp alligevel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super dårlig til at prutte om prisen.. Så vi har altid min svigerfar med, som altid får enten nedslag i prisen eller en masse ekstra udstyr med :)

Vi har så købt en brugt barnevogn, så i det tilfælde kan jeg ikke lige være med :)

Men man er nødt til at prøve at forhandle lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne aldrig finde paa at koebe den slags uden at faa nedslag i prisen eller anden form for tilbud, som ekstras. Vi koebte barnevognen med mere end 1000 kroners nedslag og fik punkterfri hjul paa uden ekstra beregning(mod 1600 kr ellers). Saa koebte vi en pakke med dyne, madrasser, lagen, sengetoej, fluenet osv, hvor jeg fik byttet regnslag ud med en puslepude.

De har margen til at gaa ned i pris og man skal bare prutte - evt. om ekstras.

$$$$$

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fik ingen rabat, men vi spurgte heller ikke. Både manden og jeg er så dårlige til at prutte om prisen/spørge efter rabat, så vi betalte bare hvad den kostede(Odder zip på x-dream stel).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er jo så også en af dem, som er frække til at spørge til rabat, hvis jeg handler større ting, som ikke i forvejen er en tilbudsvare :)

Men ja det handler jo bare om, at man spørger, hvad kan jeg få i rabat, hvis jeg køber genstanden med det samme :)

Jeg er så også ret hurtig til at bestemme mig, så kan hurtigt gøre en handel, hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bare smile og bede dem om at lave en rigtig god pris - det kommer der ofte lidt ud af. Og saa har man en god pris, saa kan det jo vaere, man kan faa noget oveni ogsaa... rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi eller svigermor har betalt den fulde pris. Men vi spurgte heller ikke om rabat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz har du en tanke om hvor meget du "regner med" at kunne få i rabat? :)

Og så er jeg nysgerrig, da du jo overvejer samme vogn som mig: Hvilken farve tænker du? :whistling

Tja... er optimistisk.. Så regner med/håber på 10% eller gratis dyne og madras til vognen (som i pris er stort set det samme som 10%) :)

Men er desværre bare heller ikke den allerbedste til at presse meget på ift rabat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ikke rabat da vi købte en samlet pakke med det hele og kun gav lige under 7000 kr.for en emaljunga big city som et standard prisen det hvor vi købte. Vi vidste vi sparede sindssygt meget ifht f.eks babysam og det hvor vi købte støtter man samtidig et godt formål så vi ville ikke prutte om prisen der. Alle andre steder ville vi nok have gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER