fynboen

jeg bliver ved...

7 indlæg i dette emne

ja jeg vil altså gerne blære mig lidt igen...jeg bliver ved med at tabe mig..i dag sagde vægten to kg under startvægt, så jeg er fandme stolt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

stort tillykke.. det er skide flot... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er du sej, er det dit mål at tabe dig yderligere?.. Tror jeg vil prøve at hoppe på vægten i overmorgen hvor tøsen er to uger.. Men har nu ikke et mål om at tabe mig noget særligt, maven skal bare falde på plads (de kloge siger desværre at det tager længere tid når man har fået kejsersnit :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er du sej, er det dit mål at tabe dig yderligere?.. Tror jeg vil prøve at hoppe på vægten i overmorgen hvor tøsen er to uger.. Men har nu ikke et mål om at tabe mig noget særligt, maven skal bare falde på plads (de kloge siger desværre at det tager længere tid når man har fået kejsersnit :()

det er ikke bevidst at jeg taber mig,for jeg tænker ihvertfald ikke over hvad jeg spiser... Så hvad der er årsagen det ved jeg ikke... Men er da bare glad for at det sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så flot :)

Her tror jeg ikke jeg har tabt mig på det sidste for jeg har spist en masse chokolade... Fyyyy...

Så nu må jeg lige tage mig sammen.. Det går jo heller ikke så voldsomt stærkt mere med vægttabet når man ikke ammer mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER