fynboen

mamas og papas sæde...

7 indlæg i dette emne

Uhh, jeg var lige henne og gramse på den i babysam den anden dag.... Den er godt nok fin :7himmel

Men nu har jeg en bumbo i forvejen, så det bliver nok ikke noget vi skal have..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes nemlig også at det er vildt lækkert, men ved ikke hvor godt det er...men også det at det kan bruges så længe... og så er det jo nemt at tage med rundt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg har hørt er at sundhedsplejeskerne hader dem - noget med hofte og ryg. Men det kommer også an på hvor lang tid de sidder i den, men jeg ved det ikke. Min veninde var glad for hendes, hun var ligeglad med sundhedsplejerskens råd og brugte den rigtig meget (personligt kan jeg ikke li den fordi jeg syntes det ligner en forvokset potte når de sidder i den).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en og synes den er rigtig god - men nu hvor David han tomler rundt bruger han den ikke mere for tiden ihvertfald, men den kan jo os bruges når de bliver større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en bumbo, men den var jeg glad for. Synes den var god da hun inden hun blev 6 mdr skulle sidde og spise.. eller jeg tog den med til babysvømning så hun kunne sidde i den mens jeg omklædte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har set og "gramset" i Babysam og synes den er helt vildt flot.... og synes umiddelbart også den er pænere end "bumbo-stolen"

det er rigtig smart at man kan tage det inderste sæde ud, så man også kan bruge den til lidt større børn!

tror helt klart at den skal med på vores "liste"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER