linen

er det tid til en præsentationstråd

5 indlæg i dette emne

Jeg selv er 34 år, har mand og venter mit andet barn. Har en dreng på 3 år.

Min første graviditet og fødsel var kompliceret, så jeg har lidt kedelige erfaringer nogle af jer måske kan drage nytte af.

Denne graviditet er ikke helt planlagt, der gik lidt kuk i p-pillerne i december, og da jeg fik de der p-piller, der kan give blodpropper valgte vi at jeg skulle skifte mærke og fik så ikke nået det til januar, så tog lige en månedspause og skulle igang nu med nye p-piller, der er indkøbt, men sådan blev det så ikke - så vi kan roligt sige MEGET HELDIGE første hug - når nu man ved hvor mange der kæmper og kæmper.

Selv om det ikke er planlagt, er vi ovenud lykkelige, vi vidste jo vi tog en chance. Men jeg må også indrømme at jeg har en række bekymringer, grundet min tidligere graviditet/fødsel og jeg havde svoret, at jeg ikke skulle have flere, vi var bare lykkelige for vores guldklump.

hmmm hvad kan jeg ellers sige, nå jo jeg arbejder i den finansielle sektor.

Jeg tror det var det for nu, som person vil I jo nok opleve mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 31 år, gift med T og har 2 drenge. Jeg vil helst være en smule anonym endnu. :) Så i må vente nogle uger, med at få mere af vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 23, er gift og det er første barn vi venter os :7himmel

Vi bor i indre København og elsker det.

Jeg er pt. arbejdsløs, men er uddannet social og sundhedsassistent og har arbejdet indenfor psykiatriens verden.

Jeg havde været på p-piller, tog sidste pille d. 13 januar og blev gravid i første hug :loveshower

Så vi har været meget heldige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 28 år (en dag endnu!!!) og gift med min dejlige mand på 33 år. Vi har lille Frederik fra juli 2011 og blev gravid med den lille ny i første hug :gravid :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 28 år (en dag endnu!!!) og gift med min dejlige mand på 33 år. Vi har lille Frederik fra juli 2011 og blev gravid med den lille ny i første hug :gravid :kuller

Ihh tillykke med i morgen. Jeg fylder også år i morgen dog 32 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER