mikkelmille

Hader kvalme..!!!

18 indlæg i dette emne

Øv altså kvalme fra jeg står op til jeg går i seng - og kaster selvfølgelig også op... Håber min læge kan gøre noget da jeg er undervægtig i forvejen...!! Vejer kun 49 kg og er 170 så det tager på mine kræfter nu.. Da jeg ventede min datter kastede jeg så meget op at jeg kun vejede 56 da jeg fødte hende... Kan slet ikke overskue det samme igen med kvalmen.. Har prøvet seaband og ingefær og meget andet.. Men lige meget hvad så kaster jeg op og har gjort det dagligt en uge... Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

synes da helt klart at du skal snakke med din læge om det! for det er jo ikke optimalt på nogen måde! :puke

har en bekendt som kastede op 10-15 gange i døgnet de første 4 mdr.... og måtte til sidst på sygehuset og ha drop med væske.... men efter 4.mdr så var der ingenting ;) men hvis det skal være tilfældet ved dig, så er der jo lange udsigter ;(

håber din læge kan hjælpe dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare ikke rart!!!

Jeg har hørt at akupunktur skulle kunne hjælpe! Det var måske værd at undersøge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik faktisk akupuntur sidste gang - det hjalp efter 2 behandlinger.. Tror jeg prøver igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra august gruppen.

Jeg vil anbefale dig at få talt med din læge og helt sikkert få en henvisning til akupunktur.

Af andre muligheder er:

- B6 vitamin

- Kräuterblut (jerntilskud) Fik det anbefalet af min gynækolog (som inseminerede mig)

Tal med din læge om det og hør hvad han siger. Håber det snart går over :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådende, min læge lave selv akupunktur heldigvis.. Men jern og b6 havde jeg ikke tænkt på.. Det må afprøves..

For det er godt hårdt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk ikke bare jern men krauterblut da det er det som tager kvalmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig meget glæde af ingefær-the, og gerne en kop der har trukket i lang tid, så smagen er meget stærk.. -Men jeg er tilgengæld også en af de heldige der har meget lidt kvalme... Håber at du finder det der hjælper lige dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af de gode råd hjalp :( starter medicin mod det idag... Og akupunktur imrogen.. Håber det hjælper snart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra oktober gruppen. Men åh jeg forstår dig. For jeg er i præcis samme situation. Jeg starter også akupunktur på mandag. Har oss prøvet alt andet, men intet hjalp så håber jeg er heldig denne her gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her - min læge kan heldigvis gøre det, så jeg kan komme til i morgen - men indtil det virker får jeg emporal 10mg piller... Glæder mig til at prøve en dag uden opkastninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh de piller virker slet ikke på mig. Jeg fik det meget værre af dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de virker så heller ikke på mig - kvalmen blev værre men kastede dog ikke op - måtte gå i seng pga kvalmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er på vej tilbage.... er snart i uge 14... jeg er nede på kun at have kvalme 2-4 gange om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en kvalme på retur - det er min endnu ikke.. Men er også kun 10+4 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror akupuntur virker - det forstår jeg slet ikke... Jeg tror IKKE på akupunktur, jeg er typen der smiler af folk der tror på det, men tror sørme det virker på mig i denne graviditet også?!?! Ikke engang emporal piller virkede... Forstår ikke at nåle i håndleddene virker..!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder ikke rart med den kvamle :blink

jeg har også haft vildt meget af det :lolhit

de kloge siger der venter os piger :cell

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kastede næsten lige så meget op med min datter - så måske det er en pige?! Men akupunktur virker vist på mig har ikke kastet op siden fredag - lægen siger at kvalmen er god livstegn... Men så baby kort idag og hjertet slog endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER