Helle H

Mavebilleder hos fotograf :-) ?

6 indlæg i dette emne

Bliver simpelthen nød til at dele min glæde.

Vi har lige fået bekræftet at Tina Liv kan tage mavebilleder af mig i marts måned.

Vi eller skal jeg måske sige jeg glæder mig helt vildt meget.

Hendes fantastiske måde at fotografere på, hendes måde at få billeder og personer til at se smukke og engle agtige ud. Fantastisk.

Er der andre der har tænkt eller bestilt tid......? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes Lyder spændende:))

Jeg ville rigtig gerne, men tænker at det nok er ret dyrt....?

Syntes ikke de billeder kæresten har taget af mig er særli gode, kunne godt ønske nogle billeder hvor det flotte i en blev fremhævet, så man havde nogle fine billeder fra sin graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Det koster da lidt. Men da jeg nævnte det for manden, sagde han med det samme at det skulle vi da. Sikkert fordi han godt ved at han ikke er den bedste med et kamera.

At han gik med til Tina Liv. Fantastisk. Hun bor jo ikke ligefrem rundt om hjørnet. Randers og Fredericia , der er et stykke vej. Men det er bare hende jeg gerne vil have.

Vi fik hende ikke til bryllupet, men fik hende nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde hos en for et par uger siden. Fik det som en knald tilbud, så det var svært at afslå. De blev rigtig gode:)Har vedhæftet det ene...

Glæder mig til at se resultatet af din, Helle H, fotografering:)

post-3802-001247100 1329727210_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har talt med hende fotografen, som vi får taget billeder af vores søn ved og aftalt med hende, at jeg skal have taget billeder af maven i slutningen af april/starten af maj. Glæder mig rigtigt meget. Vil også gerne have taget nogle af både malthe og jeg, hvor han står med hænderne på maven. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt du skal have taget billed af maven.. jeg er stadig i tænke fasen om jeg skal have gjort det.. inden jeg blev gravid var jeg sikker.. men min hængemave gør bare jeg ikke ved om billederne overhoved kan blive flotte så jeg ved det ikke helt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER