Barbamama

De gode føde film

12 indlæg i dette emne

Jeg er lige faldet over en fødefilm, hvor det hele virker ret afslappet, fredfyldt og hvor kvinden klarer alt selv, der kommer bare en jordemoder (eller hvad det nu er) og en far, der støtter lige når barnet kommer ud. :loveshower Personligt ville jeg nok gerne have den kommende far med under hele processen, men udover det, synes jeg at det ser ud til at være en dejlig fødsel :)

Skal vi ikke dele de gode fødefilm med hinanden til glæde, inspiration og til at blive rørt over? :loveshower

Kom frisk, hvis I også har set nogle gode! :loveshower

http://blip.tv/ooo-ekosmunidad-ooo/parto-natural-2107467

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er hun sej!!!

:loveshower :loveshower :loveshower

total drømmefødsel altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hæ hæ, den har jeg lige postet i gravid tråden!

Sådan en fødsel er ikke for mig - det ville ikke virke naturligt for mig - jeg ville også foretrække at min mand er med hele vejen. Men SUPER spændende at se, det giver et andet billede end de skrigende kvinder i hjælp vi skal føde.

Barbamama hvor er det du bor? har du hørt om fødeklinikken Maia? http://www.foedeklinikmaia.dk/ det var måske et sted for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hæ hæ, den har jeg lige postet i gravid tråden!

Sådan en fødsel er ikke for mig - det ville ikke virke naturligt for mig - jeg ville også foretrække at min mand er med hele vejen. Men SUPER spændende at se, det giver et andet billede end de skrigende kvinder i hjælp vi skal føde.

Barbamama hvor er det du bor? har du hørt om fødeklinikken Maia? http://www.foedeklinikmaia.dk/ det var måske et sted for dig?

Ej, jeg ser først den her nu :blush

Altså, JEG kunne sagtens falde for den slags klinikker. :whistling Men min mand ville absolut slå bremserne i og forlange at jeg fødte på et sygehus (med LÆÆÆÆÆÆÆGER!) og det har jeg det også helt ok med. Så det er vist ikke noget for os. :) (Og det var det nok heller ikke alligevel eftersom vi er fra Aalborg + et forløb koster 22.000! :o) Men spændende link! :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, kan ikke se filmen <_<

Men det lyder da meget fredfyldt...... Min første fødsel har nok været en mellemting mellem det du linker til, og så de skrigende kvinder i hjælp jeg skal føde :P

Kan huske jeg tænkte der var noget wellness over det varme vand og den dejlige musik..... Og håber jeg får samme oplevelse igen :)

Og så var der meget mere ro end jeg havde forventet.... Der var bare min mand og jeg.... Og så en jordemoder som var så rolig og behagelig! Det var en behagelig overraskelse!

Jeg har desværre ikke selv nogle gode videoer at linke til..... Men vil da gerne se nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, kan ikke se filmen <_<

Men det lyder da meget fredfyldt...... Min første fødsel har nok været en mellemting mellem det du linker til, og så de skrigende kvinder i hjælp jeg skal føde :P

Kan huske jeg tænkte der var noget wellness over det varme vand og den dejlige musik..... Og håber jeg får samme oplevelse igen :)

Og så var der meget mere ro end jeg havde forventet.... Der var bare min mand og jeg.... Og så en jordemoder som var så rolig og behagelig! Det var en behagelig overraskelse!

Jeg har desværre ikke selv nogle gode videoer at linke til..... Men vil da gerne se nogen :)

Det lyder lige som min drømmefødsel :) (og irriterende med linket :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at jeg fandt en på biblioteket.. Der var vidst 3 forskellige fødsler på..

Jeg synes egentlig at "Hjælp vi skal føde" giver et realistisk billede af en fødsel. Det er sgu sjældent særlig romantisk som man ser det i film.. Nogen skriger og andre siger indenting, det er virkelig forskelligt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower

virkelig god - kan rigtig godt li at der er interviews til sidst og at der så meget fokus på manden - har sendt linket til min mand :whistling

Ja, vi så den til fødselsforberedelse.. Synes det er fedt sådan at høre om deres tanker :) Og hvor man dog bliver "glad" af at se hvor hurtigt hun "glemmer"... Hun går jo fra at være helt.. "bah" også til at være "Hun er her nu!"

Ej, er så hormonella at jeg får tåre i øjnene af at tænke på det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk fødselsfilm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha sad også med tårer i øjnene da hun kom ud... glæder mig sindsygt til det øjeblik. Men nøj en basse hun føder, håber lidt at vores har et lidt mindre hoved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER