tazdiginez

Tema på værelset.

Tema på Malivas værelse.   15 members have voted

  1. 1. Hvad skal temaet være på Malivas værelse?

    • Prinsesse-tema
      4
    • Musik-tema
      1
    • Peter Plys-tema
      1
    • Disney-tema
      1
    • Dyre-tema (svar evt. nedenfor hvilket dyr DU syntes)
      5
    • Andet.
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

16 indlæg i dette emne

Jeg opretter denne fordi jeg mangler hjælp til Malivas værelse.

Hun skal jo snart til at bruge hendes eget værelse meget mere og jeg mangler inspiration. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm alle temaerne kunne jo være rigtig fine, så synes det er lidt svært... Har du nogle tanker om hvad hvert af temaerne kunne indeholde? Nogle inspirationsbilleder eller en tanke om at f.eks. et prinsesseværelse i hvert fald skulle indeholde prinsessekroner eller at et Peter Plys værelse skulle have grislinge-wall stickers eller sådan noget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at et musiktema vel ville være meget jer, men måske er det sværere at føre ud i livet? (Eller også er jeg bare fantasiløs :rolleyes )

Disney og Peter Plys tema ville i mit hoved være mere kønsneutrale temaer, mens prinsesse jo ville være über piget. Så det er også et spørgsmål om hvordan Malivas/jeres personlighed er i forhold til det?

Til et dyretema tænker jeg at det kunne være sødt med en masse små bløde kaninusser :loveshower Men meget yndefuldt og piget med sommerfugle... Og sjovt og unikt med næsehorn! :balloon

Og hvis jeg må tilføje et tema som mulighed: Selv har jeg tænkt på, at hvis vi får en pige, så kunne det være fint med et blomstertema :7himmel Ved ikke PRÆCIS hvordan det skulle laves, men kan godt lide tanken om at hun skulle bo i sin egen personlige smukke blomsterhave med alle mulige fine farver. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prinsesse er med kroner, lyserødt og pinkt, plys og guld og glimmer.

Musik er med noder, sangtekster og nodeark osv.

Peter Plys er generelt Peter Plys, lamper, tæpper osv.

Disney er med disney figurer... bambi, pinochio osv.

Dyretema er feks ugler, giraffer eller andet? :)

Det er lidt svært at forklarer, da jeg sidder på fra mobilen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at et musiktema vel ville være meget jer, men måske er det sværere at føre ud i livet? (Eller også er jeg bare fantasiløs :rolleyes )

Disney og Peter Plys tema ville i mit hoved være mere kønsneutrale temaer, mens prinsesse jo ville være über piget. Så det er også et spørgsmål om hvordan Malivas/jeres personlighed er i forhold til det?

Til et dyretema tænker jeg at det kunne være sødt med en masse små bløde kaninusser :loveshower Men meget yndefuldt og piget med sommerfugle... Og sjovt og unikt med næsehorn! :balloon

Og hvis jeg må tilføje et tema som mulighed: Selv har jeg tænkt på, at hvis vi får en pige, så kunne det være fint med et blomstertema :7himmel Ved ikke PRÆCIS hvordan det skulle laves, men kan godt lide tanken om at hun skulle bo i sin egen personlige smukke blomsterhave med alle mulige fine farver. :7himmel

Alle sammen meget gode forslag :D

Og gode ideer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til en blomsterhave kunne man også have sommerfugle, guldsmede osv... det kunne da være flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker blomstertema til en pige - skal lige se, hvor jeg har en inspiration - for mener bestemt, at jeg har set noget rigtig soedt loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prinsesse er med kroner, lyserødt og pinkt, plys og guld og glimmer.

Musik er med noder, sangtekster og nodeark osv.

Peter Plys er generelt Peter Plys, lamper, tæpper osv.

Disney er med disney figurer... bambi, pinochio osv.

Dyretema er feks ugler, giraffer eller andet? :) Elefanter

Det er lidt svært at forklarer, da jeg sidder på fra mobilen. :)

Synes det er rigtige gode ideer du har skrevet der - hvis jeg får en pige en gang, så vil jeg da helt sikkert gøre det til et prinsesse værelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt andet, for jeg ville klart lave rock-prinsesse tema :loveshower

Altså masser af hot-pink og sort/hvid..... Har lige tilladt mig at samle lidt inspiration :whistling

h5FnJ.jpg

RAQs0.jpg

3a1nS.jpg

qh0fL.jpg

CaiZp.jpg

HElgx.jpg

IJ7sG.jpg

BkWgO.jpg

I0ZXe.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt andet, for jeg ville klart lave rock-prinsesse tema :loveshower

Altså masser af hot-pink og sort/hvid..... Har lige tilladt mig at samle lidt inspiration :whistling

h5FnJ.jpg

RAQs0.jpg

3a1nS.jpg

qh0fL.jpg

CaiZp.jpg

HElgx.jpg

IJ7sG.jpg

BkWgO.jpg

I0ZXe.jpg

Fedt!! :yay det var helt klart noget jeg ville overveje! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt andet, for jeg ville klart lave rock-prinsesse tema :loveshower

Altså masser af hot-pink og sort/hvid..... Har lige tilladt mig at samle lidt inspiration :whistling

h5FnJ.jpg

RAQs0.jpg

3a1nS.jpg

qh0fL.jpg

CaiZp.jpg

HElgx.jpg

IJ7sG.jpg

BkWgO.jpg

I0ZXe.jpg

dette her ville da være helt igennem gennemført det ville være jer med musikken og hende med farverne hvor der i mine øjne er lidt prinsesset over sevom det ikke er babylyserødt altså jeg sys pink er über tøset og den måde lysekronen er er der da lidt prinsesse over... rockprinsesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt andet, for jeg ville klart lave rock-prinsesse tema :loveshower

Altså masser af hot-pink og sort/hvid..... Har lige tilladt mig at samle lidt inspiration :whistling

h5FnJ.jpg

RAQs0.jpg

3a1nS.jpg

qh0fL.jpg

CaiZp.jpg

HElgx.jpg

IJ7sG.jpg

BkWgO.jpg

I0ZXe.jpg

Det er da SÅ fedt og SÅ meget Maliva (Ud fra det indtryk jeg har fået vel at mærke :P) :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da SÅ fedt og SÅ meget Maliva (Ud fra det indtryk jeg har fået vel at mærke :P) :sc

Sådan har jeg det nemlig også....... Selv om det lyder lidt sjovt, når man taler om en baby.... At noget kan være ens "stil" eller hvad man skal sige.....

Men det var hvert fald det første jeg tænkte på da jeg skulle sammensætte skønne Maliva-pigen med et "tema" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du så fundet ud af hvilket tema du vil have på Maliva's værelse ?

- synes det er så spændende at se hvad andre har af temaer på deres værelser :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig i tænkefasen, men er kommet frem til enten.

savanne-tema, med dyrene på savannen.

Blomster-tema, en have med sommerfugle og blomster.

Rock chick-tema, som Troldemor henviste til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig i tænkefasen, men er kommet frem til enten.

savanne-tema, med dyrene på savannen.

Blomster-tema, en have med sommerfugle og blomster.

Rock chick-tema, som Troldemor henviste til :)

Det er os alle 3 gode tema'er :)

kan rigtig godt lide det der Rock chick-tema som Troldemor henviste til :)

jeg elsker sådan en rigtig pink og synes godt nok det er ærgerligt at Davids værelse ikke kan være PINK :lol men det må vente til jeg får en pige engang (hvis jeg nogensinde får en pige) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER