Ravn

Fantastisk kønsskanning

16 indlæg i dette emne

Dejlig dag med jordemoderbesøg efterfulgt af kønsskanning.

Fik rigtig meget ud af jm besøg da jeg har en del jeg skal bearbejde fra min første fødsel, så det var dejligt!

Så var jeg til en længe ventet kønsskanning og det viser sig at vi skal have en lille pige :)

Det er bare super dejligt, så kommer vi til at have en af hver!

Nu skal der bare snakkes navne og shoppes, for alt vi har er drengetøj og brandbiler.

Bare lige en lille melding fra en glad Ravn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn opdatering! :)

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag :)

Det blir da rigtig spændende med en lille pige, så i har en af hver :)

Uh, jeg venter selv i spænding på min kønsscanning d 22. februar - kan næsten ikk vente :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :loveshower

Super med positive oplevelser! og dejligt med en god undsyldning for at shoppe :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke kære Maria med først og fremmest et rigtigt godt jordmoderbesøg. Dejligt at du kan få bearbejdet din tidligere oplevelse.

Og så tillykke med din dejlige lille pige :-) Får vi nogle billeder af se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn opdatering! :)

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag :)

Det blir da rigtig spændende med en lille pige, så i har en af hver :)

Uh, jeg venter selv i spænding på min kønsscanning d 22. februar - kan næsten ikk vente :P

Kan godt forstå du ikke kan vente, det er dejligt at se loppen i maven, og skønt at finde ud af hvad der gemmer sig (synes jeg).

Held og lykke med din skanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt :loveshower

Super med positive oplevelser! og dejligt med en god undsyldning for at shoppe :shop

Glæder mig også til shopping, der er jo uden tvivl mere at vælge mellem til piger end til drenge, men det bliver nok ikke så meget lyserødt, det er ikke lige mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke kære Maria med først og fremmest et rigtigt godt jordmoderbesøg. Dejligt at du kan få bearbejdet din tidligere oplevelse.

Og så tillykke med din dejlige lille pige :-) Får vi nogle billeder af se?

Ja, det var skønt at snakke lidt om den første fødsel i forhold til hvad jeg kan håbe på og forvente af nummer to. Det var kun første besøg, og kommer nok til at skulle tale meget mere om det hele under de næste besøg (har fået tilbudt et par ekstra besøg, så det er dejligt)

Billeder kan jeg godt lægge op, men skal lige have dem ind på computeren først, har dem på cd, men har ligget syg de sidste dage og har det stadig skridt, så der er ikke lige så meget overskud... (skriver fra iPad, ikke computer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tag du og bliv rask først så vil vi vente med spænding på billeder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

iiih jeg vil også gerne have en lille pige :D der er dog liiige 2 måneder til den overraskelse... og selvfølgelig tillykke

loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er i søde!

Det er stadig ikke helt sunket ind, jeg var sikker på at jeg skulle have endnu en dreng, så det er svært at omtale loppen i maven som 'hun'. Manden var dog sikker i sin sag og har hele tiden sagt at vi denne gang skulle have en pige :)

Vi væddede om det, og det var jo så manden der vandt. Præmien er en fridag med vennerne (dem har vi selvfølgelig alligevel) hvor man er helt fri for dårlig samvittighed over at efterlade den anden derhjemme med vores søm :) Og den anden må så ikke ringe og brokke sig over den lille laban når han er strid.

Nu skal det ikke lyde som om vi aldrig er ude alene, men det er bare lidt anderledes når det er en officielt vundet fridag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg lige med et par billeder...

Først et af loppen i fuld figur (fra siden)

2zqvhq0.jpg

På de næste to kan man se at der ikke er noget mellem benene, og man kan se skamlæberne - en pige :)

2po6pnd.jpg

ajt83q.jpg

Og s lige et af loppen der ligger og hviler med benene krydset og hænderne ved hovedet (forfra)

v83es9.jpg

Det var lidt billeder (jeg fik måske 30 billeder, så bare et udsnit)

Hun skannede virkeligt længe og fra alle vinkler for at være sikker på kønnet, og manden og jeg havde allerede luret hvad der gemte sig i maven inden hun sagde det, men hun skal jo gerne være helt sikker før hun siger noget. Dejlig oplevelse og dejlig overraskelse!

-Ravn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh nogle fantastiske billeder :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er hun fin!!! og god kvalitet!

Årh nu glæder jeg mig bare ENDNU mere til mandag når vi skal se Fidusen igen og få sådan nogle fine billeder... Ih det bliver godt at vide om det er en dreng eller en pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nogle rigtig gode billeder af det lille pus. Hvor dejligt I skal ha en pige :loveshower især når der er en storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at det er en lille pige! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER