Swann

Hjææælp :)

8 indlæg i dette emne

Hej i skønne folk :)

Min lillesøster (den sidste i flokken) skal konfirmeres til maj, og hun glæder sig SÅ meget til selve festen. Faktisk så meget, at hun slet ikke havde tænkt over at hun også får gaver, og derfor skulle finde på nogle ønsker. Meget mærkelig teenager ;) Når nu hun glæder sig sådan tænkte jeg, at jeg ville lave et lille festligt indslag = tombola, hvor gæsterne vinder små "ting" de skal gøre for/lave sammen med hende.

Jeg har lavet samme opslag på søster bk, men i er jo ligeså geniale og kreative herinde ;) jeg synes bare det er så fedt og lige hende Derfor ville de være super fedt, hvis i kloge og kreative mennesker lige havde nogle bud på, hvad det kunne være. Jeg tænker, at det ikke skal være noget, der kommer til at koste de enkelte gæster noget særligt, da der blandt gæsterne både er studerende, pensionister osv. Det kunne være sådan noget som; send X et postkort på din næste ferie, inviter X på picnic osv...

Bring it on ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da en sød tanke. Er det frivilligt at trække i tombolaen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en sød tanke. Er det frivilligt at trække i tombolaen ?

Det har jeg ikke helt styr på endnu :) Tænker du, hvis der skulle være nogen, der absolut ikke har lyst til at blive påduttet en aktivitet med hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg for der er nok nogle som kommer lidt af pligt eller som er så langt ude af familie at der er nogle som ikke holder det lovede eller ser det som noget negativt.

Men man kunne jo gøre det frivilligt og så er det jo en super ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg have med i tankerne :) Det er kun den nærmeste familie, der er inviteret, men man kan jo altid vide, hvad de forskellige folk lyster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hygge aften med film og popcorn

En gåtur i naturen (eventuelt flere - med skov, om en sø, på stranden)

En picnic i naturen med sandwich og drikkevarer

Et roadtrip

Ledsager på en shoppetur med en lille overraskelse

En Strandtur med drikkevarer

Morgenmad/let brunch

Håber det kan bruges!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Du kan tro det kan bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk idé! :loveshower Det blev også lavet til vores bryllup og selvom det ikke er alle, der hr indløst deres præmier, så var det bare superhyggeligt :) Nu skal jeg se hvor mange præmier jeg kan huske...

Fodre ænder

Bage julesmåkager

Invitere på Glögg og æbleskiver

Filmaften (frit valg om det er bif eller hjemmehygge)

Tur på marinemuseum (ved ikke lige hvilke museer der er i nærheden af jer - kunne også være dyreparker eller sådan noget)

Brunch

Picnic

Minigolf

Hmm... Har glemt de sidste.

Til vores bryllup havde arrangørerne af lotteriet iøvrigt (efter aftale) ekskluderet de allerældste og dem der boede allerlængst væk fra legen. De kunne så istedet tage en af "trøstepræmierne", der var 26 postkort (et for hveranden uge) der hang på en tøjsnor i det rum, hvor vores gaver også var. Postkortet var både frankeret og adresseret så gæsterne skal ikke andet end at sende en lille hilsen og smide kortet i postkassen. Dem har vi fået mange af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER