Guest Majkat

Barsel

6 indlæg i dette emne

Jeg kan gå på barsel 1 måned før termin, så skal jeg bare lige finde ud af hvilken af mine mange terminsdatoer der gælder.

Hvis det er terminen pt så er det 17. September og dvs den 17. August kan jeg gå fra. Jeg har så sommerferie, så det passer med at jeg kan gå på ferie den 14. Juli og så hedder det barsel - juhuuuuu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan gå fra 8 uger før, men er færdig med min skole til Maj, også er der er kun 1,5 måned jeg skal være job søgende og forventer ikke at der er nogle som lige ansætter mig i den periode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også gå fra 8 uger før... Og så er der lidt ferie jeg lige holder inden, så regner med at gå fra i uge 25 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Her er jeg "heldig" jeg er egentlig hjemmegående da min mand arbejder meget som kok 9-22 hver dag på nær tirsdag... Så jeg kan slappe godt af - men vi har restaurant fra april til september så jeg kommer til at hjælpe en del hele sommeren når jeg kan - og ja, så er jeg jo så meget alene med hele graviditeten desværre... Men han gør sit bedste - det er jo også vigtigt at tjene penge - vi holder nemlig ferie fra oktober til marts :D så han får da god tid med baby :) det er jo lækkert når vi har en på snart 5.. Jeg er bare glad for at baby melder sin ankomst efter højsæson så jeg ikke skal føde alene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også gå på barsel 8 uger før.... men tager lige knap 4ugers ferie op til... så jeg holder ferie i 27-28-29 +man,tir,ons og tors i uge 30.... og går så på barsel om fredagen.... så det bliver skønt at stoppe 12uger før termin!

men der er jo læææææænge til! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dimision d. 29. juni, hvor jeg bliver færdig som pædagog. Så vil nok have en måned på dagpenge, hvor jeg i relateten skal være arbejdssøgende. Men satser egentlig på, at jeg kan holde barsel derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER