Myliona

Hvor lang tid brugte jeres baby str 56 og 62?

8 indlæg i dette emne

Jeg ved det er meget forskelligt, men vil gerne lige høre hvor lang tid jeres børn brugte de forskellige størrelser :)

Både hvor længe de brugte str 56 og hvor længe de brugte str. 62 :)

Hvis de brugte 50 også hvor længe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke str. 50 til Ronja, men hun var kun 51 cm. til at starte med så hun kunne godt have brugt det. Hvis vi havde haft noget ville det have været to-tre uger hun havde brugt det.

Str. 56 til hun var omk. 3-4 måneder og str. 62 begyndte hun at vokse ud af da hun var omk. 5 måneder. Hun er rimelig lang, men slank så hun har kunne bruge størrelserne lidt længere end normalt. Især bluser og bodyer. Hun kan stadig passe enkelte ting i str. 62 selvom hun er 6 mdr. nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kun købt nogle få bodyer i str. 50 men dem kom han aldrig til at bruge, han var 56cm lang da han blev født og synes egentlig det gik rimelig hurtigt med str. 56 og over i 68 - brugte han kun nogle få måneder faktisk, dem voksede han os hurtigt ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en lign. tråd dengang jeg ventede Marlon..... Måske du kan bruge lidt derfra også :)

Klik

Men kan hvert fald fortælle nu, at Marlon ikke kom til at bruge noget tøj i str. 50 overhovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja silje brugte hverken 50 eller 56 havde måske en enkelt del i 56 hun kunne passe men hun vejede 4930 og var 57 cm lang... hun var i 62 i nogle måneder vil jeg tro..

de andre to var i 56 en månedstid vil jeg tro ca og lidt længere i 62

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa brugte 50/56 i starten, men voksede hurtigt ud af str. 50 - hun var 53 cm, da hun blev født.

Str. 62 brugte hun til hun var omkring 5 måneder.

Husk dog på, at str. 56 ikke bare er str. 56, forstået som at der kan være stor forskel på tøjet, selv om det er samme størrelse. Det er også forskelligt om str. 62 hedder 2-4 måneder, 4-6 måneder etc afhængig af mærke. Jeg har i hvert fald oplevet at have str 68, som jeg først tog frem omkring 5 måneder, og noget af det har hun så haft på 3 gange, fordi det allerede er for småt <_< Til gengæld har hun også haft en trøje i str. 56, som jeg først lige har lagt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna var 51cm ved fødslen og brugte str. 50 i ca. 2-3 uger. Derefter begyndte hun at bruge noget i str. 56, men det sidste str. 50 lagde jeg først væk da hun var 5 uger. Nu er hun 8 uger og nu bruger hun mest str. 56, men nogen bukser og heldragter er allerede str. 62.

Så str. 50 i ca. 2-4 uger og str. 56 fra ca. 4 uger og frem til ca. 9-10 uger. Hvor længe hun bliver i str. 62 ved jeg ikke, men jeg håber det er længe for har så meget fint tøj i den størrelse ;)

Som Tumlepigen siger, så husk at tjekke tøj fra den næste størrelse i rækken ind imellem, for der er STOR forskel på hvor stor en body i f.eks. str. 56 er, alt efter hvilket mærke det er. Jeg havde en heldragt i str. 56 jeg ventede for længe med - hun har kun haft den på 3 gange, men jeg troede den var for stor. Så prøv det lige på ind imellem, for lige pludselig kan de passe det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica brugte længe både str 50 og 56 (mener hun var 54 cm?) Jeg kan desværre ikke huske hvor længe, men nu er hun 7½ måned, og kan stadig passe meget str 62 men bruger dog mest str 68. i dag er hun for første gang i str 74 - og den er noooget lang i ærmer og ben - men hun er også et bette nips ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER