tazdiginez

Køb ved L'easy

15 indlæg i dette emne

Altså, nu ved jeg at det er PISSE dyrt at købe på afbetaling ved L'easy, men har altså alligevel gjort det. :whistling

Jeg vil bare gerne vide; når du køber noget ved dem, er det så endeligt når du har modtaget en faktura hvorpå der står at de kontakter dig vedr. levering eller gør de ligesom ved deres lån: tjekker at ens økonomi er i orden og kan give afslag?

Jeg har prøvet at tage lån ved dem, hvorpå de skrev lidt det samme og dagen efter fik jeg afslag på lånet, så det er derfor jeg spørger ind til om de evt. kunne fortælle mig senere hen "jamen ser du, det kan vi ikke fordi..." eller om købet er gået igennem?

Det burde det jo på givetvis være, når der er kommet en faktura på købet, men ja... :unsure :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm, ingen anelse, det nemmeste og mest præcise svar får du vidst ved at ringe til dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at de checker din økonomi inden du får lov til at købe. De er jo ikke interesseret i købere som ikke kan betale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du køber på afbetaling, er det samme regler som ved et lån. Jeg er 99% sikker på de tjekker din økonomi inden de sender det bestilte.

Hvis du f.eks står i RKI kan du ikke købe på afbetaling. Og ellers handler det nok også om beløbets størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lavede et økonomitjek - og jeg fik afslag... satme mærkeligt at min mor med mindre indtægt og mere gæld så kan købe på afbetaling ved dem <_<

ja...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du køber med 12 mdr. Rentefrit koster det ikke dyrt at købe hos dem. Der bliver produktets pris bare det i 12 afdrag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lavede et økonomitjek - og jeg fik afslag... satme mærkeligt at min mor med mindre indtægt og mere gæld så kan købe på afbetaling ved dem <_<

ja...

Det kan komme an på hvilken gæld du har. Og så er jeg ret sikker på at alder også spiller en rolle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du køber med 12 mdr. Rentefrit koster det ikke dyrt at købe hos dem. Der bliver produktets pris bare det i 12 afdrag.

Men de tjekker stadig din økonomi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan komme an på hvilken gæld du har. Og så er jeg ret sikker på at alder også spiller en rolle

Præcis :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer også an på hvordan man får sine penge..

Fx kunne min søster ikke låne penge, da hun var på kontanthjælp - men jeg kunne sagtens fordi jeg var på SU - og hun fik ellers udbetalt et par hundrede mere end mig om måneden..

Det samme nu, hvor jeg er på dagpenge.. Der er det også sværere at låne penge. (Har jeg hørt, har ikke lige haft behovet.. Endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i de her tider er det generelt svære at låne penge på den ene eller den anden måde hvis ikke man har en reel indkomst altså løn.. Her er det et kæmpe minus at være på kontanthjælp eller dagpenge eller andet

men ja du fandt jo svaret på at de tjekker ved køb også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huuurraaaa :D :yay

jeg ringede til Leasy for at finde ud af, hvad vi kunne gøre for at få det igennem - og der var ingenting at gøre, men så kom jeg i tanke om at min mor lige har købt ved dem og efter lidt ringen frem og tilbage kunne vi få lov til at købe på min mors konto! :yay

På lørdag ankommer der 2 bærbarer til min mors adresse!!

Me so happy!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at din mor gik med til det, så I får de ting i gerne vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huuurraaaa :D :yay

jeg ringede til Leasy for at finde ud af, hvad vi kunne gøre for at få det igennem - og der var ingenting at gøre, men så kom jeg i tanke om at min mor lige har købt ved dem og efter lidt ringen frem og tilbage kunne vi få lov til at købe på min mors konto! :yay

På lørdag ankommer der 2 bærbarer til min mors adresse!!

Me so happy!

Dejligt- men så er det vel også din mor der hæfter for de 2 bærbare, og ikke jer selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt- men så er det vel også din mor der hæfter for de 2 bærbare, og ikke jer selv ;)

Ja, men hvis vi ikke betaler - :P men det gør vi jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER