Christina&Laura

Tegn på bækkenløsning

4 indlæg i dette emne

Jeg er ikke helt sikker på om jeg muligvis har fået bækkenløsning. Når jeg sidder ned for længe og skal rejse mig, så får jeg smerter i min højre hofte. Det gør meget ondt når jeg går.

Kan det være bækkenløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh det ved jeg ikke.. mit BL mærkes i skambenet, sædeknuderne og så omme i/ved de knogler der sidder i hver sin balle,, aldrig i hoften.. men ring og spørg en fys, de er mega kloge på alt det der, og kan sikkert fortælle dig præcis hvad der er galt, eller hvad du evt har gjort af forkerte bevægelser siden du har ondt.

Håber det går over snart for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bækkenløsning gør ondt i lænden og ballerne og lidt ved den ene hoft + ved skambenet. Men som Lotte skriver prøv at snakke med en fys, for de kan helt sikkert give dig et svar..

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ondt i den højre balde og smerten kommer og går. Det er så irriterende. Smerten kommer mest når jeg har siddet ned og rejser mig for at gå rundt. Så bliver jeg nødt til at støtte mig til ting og jeg går og halter.

Jeg var ved lægen idag og hun henviste mig til en fysioterapeut. De havde så først tid på tirsdag så jeg må desværre vente. Jeg har været nødt til at sygemelde mig fra arbejdet idag. Heldigvis går jeg på barsel om 1 måned så det er dejligt :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER