Solvej99

3D afstøbning af hånd og fod

39 indlæg i dette emne

De er blevet rigtig gode Maria! Jeg ville ikke have mine i rammer, men i en samlet afstøbning i stedet for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er blevet rigtig gode Maria! Jeg ville ikke have mine i rammer, men i en samlet afstøbning i stedet for!

Tak :)

Hvad har du så gjort med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det blevet fint! :loveshower Og supersmart måde at få dem i rammer, det skal jeg huske! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor fint.. det må jeg også prøve med Jamie..

lavede nogle med Chloe da hun var 6mdr, men det var også sådan en pakke fra bilka... det var næsten umuligt.

Har en pakke stående til jamie, men har bare ikke fået det gjort for husker hvor bøvlet det var.

men det lyder nemt med trylle dejen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg da også!

Dejlig inspiration :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor fint.. det må jeg også prøve med Jamie..

lavede nogle med Chloe da hun var 6mdr, men det var også sådan en pakke fra bilka... det var næsten umuligt.

Har en pakke stående til jamie, men har bare ikke fået det gjort for husker hvor bøvlet det var.

men det lyder nemt med trylle dejen. :)

Jeg har også en færdig pakke og efter at have læst instrukserne kom jeg aldrig videre. Men efter dette tråd har jeg da mod på at prøve selv!

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en færdig pakke og efter at have læst instrukserne kom jeg aldrig videre. Men efter dette tråd har jeg da mod på at prøve selv!

Tak!

Det skal du klart gøre. Det er så nemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige lavet aftryk af min søns fod og hånd, det var et komplet sæt jeg købte hos www.3dkids.dk som min veninde anbefalede mig.

Det var meget lettere end jeg troede! Min mand skal ha dem i fødselsdagsgave i næste uge. Tror også at vi laver et sæt til begge bedsteforældre tl jul :)

Meget federe end de klassiske håndaftryk hvor kun fladen kan ses - det her er en tro kopi i 3d, bare i gips hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lavet aftryk af min søns fod og hånd, det var et komplet sæt jeg købte hos www.3dkids.dk som min veninde anbefalede mig.

Det var meget lettere end jeg troede! Min mand skal ha dem i fødselsdagsgave i næste uge. Tror også at vi laver et sæt til begge bedsteforældre tl jul :)

Meget federe end de klassiske håndaftryk hvor kun fladen kan ses - det her er en tro kopi i 3d, bare i gips hehe ;)

Så god en ide - perfekt julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for google, så fandt jeg lige denne tråd- tak LilleMi for idiotsikkert billede :D Vi må igang i morgen tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fint. Tror vi skal prøve at lave det til min mors fødselsdag til marts :) smart med rammer og trylledej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for google, så fandt jeg lige denne tråd- tak LilleMi for idiotsikkert billede :D Vi må igang i morgen tror jeg :)

Vi fik lavet håndaftryk på Melissa og fodaftryk fra Milan :) Så er mormors fødselsdagsgave i hus- også vil vi have lavet til os selv også :P

ya3IZIA.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER