Guest Diden

Tøj til Juni baby

6 indlæg i dette emne

Inspireret af en anden tråd ville jeg da lige høre jeres bud på hvad kommoden burde indeholde af tøj til et Juni barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har noget tøj til nyfødt pige sommerbarn, som du gerne må få hvis du vil. Isabella er fra juli og det kan vi ikke bruge til Karoline nu Men;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bomulds-bodyer, tænker jeg. Små striktrøjer til de kølige tidspunkter. Og strømper. Årh ha, hvor bliver det hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taenker nogle enkelte sparkedragter, lidt troejer og nogle loese, tynde bukser. Derudover mange forskellige slags body og lidt stroemper, samt en babyhue eller to.

Nu kan italiensk hede vel naeppe sammenlignes med DK-sommer, selvom juni og halvdelen af juli godt kan vaere relativ koelig, hvis det regner eller er overskyet. Saa jeg tager altsaa en tur ind til prof-boernetoejsbutik, som en vens mor ejer - hun maa kunne hjaelpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt lidt forskelligt ind, da en sommer i Danmark varierer meget. Det kan jo være alt fra 10 grader til 25 grader.

Derfor har jeg købt følgende:

10 stk kortærmede bodyer

3 stk langærmede bodyer

Løse tynde bukser

Gamacher

Kjoler

3 varme trøjer

2 natdragter

3 par strømper

4 sommerhuer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke selv fået ryddet op i sækken med babytøj endnu så har ingen ide om hvor meget jeg mangler (hvis jeg mangler noget), dålam være jeg holder dig op på det senere hen missing link :)

Men synes også det er rart at vide hvad man skal gå efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER