Guest Dahlia

Stilletter - hjælp!

11 indlæg i dette emne

Jeg vil SÅ gerne lære at gå i rigtigt høje og lækre stilletter, men jeg kan ikke engang gå med små hæle uden at få ondt efter 5-10 minutter.. Jeg har et par lækre støvler med hæl, jeg kan ha' på en hel aften, men jeg vil også gerne kunne ha' et par lækre stilletter på og føle mig virkeligt lækker og sexet - det er ikke særligt sexet kun at et enkelt par "gå i byen" sko <_<

så hvad gør i for at kunne ha' et par høje, lækre, sexede stilletter på en aften uden at skulle lufte fusserne hvert femte minut ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan faa indlaeg, som skaaner foedderne. Desuden hjaelper det, hvis haelen er lidt chunky og dermed mere stabil. Koeb stilletter i ordentlig kvali, som foeles godt fra starten og saa er det bare at oeve - saa vaenner man sig til det :)

Mine bedste slutter til omkring anklen og har lidt kraftige haele. Der er remme, som krydser over hinanden over foden, saa der staar og gaar jeg ret stabilt og kan ogsaa danse. I mine fine bryllupssko med tynde haele og finere struktur skal jeg helst ikke bevaege mig for meget rundt, for saa bliver foedderne oemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale kilehæl. En hæl som går under hele stiletten. Det gør at stødene du får op i ryg mv fordeles. Det er de eneste sko jeg kan gå i en hel aften.

Ellers er der ikke andet end at øve ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg ved det egentlig ikke. Jeg selv har altid kunne gå i stilletter og andre høje sko. Tror jeg fik mit først par, da jeg var 14 og har stortset ikke gået i andet siden.

Men jeg vil da alligevel godt kunne anbefale nogle indlæg eller stilletter, der slutter til om anklen. Det er klart de mest behagelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at købe støvler med hæl. Der er der mere støtte, og når du efter et stykke tid har vænnet dig til at gå "i højden" så er det nemmere at komme over i stiletterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens gå i dem på 10-12 cm, men må indrømme at det der gør forskellen for mig er kvalitet. I de billige får jeg simpelthen så ondt, kvaliteten er ofte ikke rigtig i orden, men mine dyre stiletter er bare en drøm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens gå i dem på 10-12 cm, men må indrømme at det der gør forskellen for mig er kvalitet. I de billige får jeg simpelthen så ondt, kvaliteten er ofte ikke rigtig i orden, men mine dyre stiletter er bare en drøm!

me again... What she said... rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes jo dyrere jo bedre - groft sagt. Og så gerne super læder kvalitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs <_< så får jeg nok aldrig råd.. Sko skal helst købes fra nyt, så de former sig til foden - eller er det en skrøne? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs <_< så får jeg nok aldrig råd.. Sko skal helst købes fra nyt, så de former sig til foden - eller er det en skrøne? :unsure

nej den er god nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej den er god nok

Yes, det er den... kan anbefale udsalg, saerligt i Italien loveshower.gif

Vil saa sige, at jeg hellere vil eje et eneste par fede, kvalitets stiletter end to, som er i mindre god kvalitet. Og der er jo vitterligt nogle klassikere, som man kan bruge til stort set alt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER