Solvej99

Mine første år

11 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer, der bruger "Mine første år" som barnets bog?

Jeg har netop købt den og er i gang med at udfylde den :)

Men nu mangler jeg bare nogle få oplysninger, som jeg håber nogen af jer har skrevet ned :)

Sange der hittede i radioen i august?

Film der blev vist i biografen i august?

Tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en bog, men den er på årsbasis og ikke måned. Dvs. ting der skete det år hun blev født og ikke måned. Men Smølferne og Dirch havde premiære i august :) Mener der var en Medina sang der hittede i august men jeg kan ikke huske hvilken. Og tror også Burhan G havde en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en bog, men den er på årsbasis og ikke måned. Dvs. ting der skete det år hun blev født og ikke måned. Men Smølferne og Dirch havde premiære i august :) Mener der var en Medina sang der hittede i august men jeg kan ikke huske hvilken. Og tror også Burhan G havde en.

Takker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du se hvad der blev spillet i august..... Og du kan faktisk se hvad der blev spillet i det øjeblik Theo blev født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du se hvad der blev spillet i august..... Og du kan faktisk se hvad der blev spillet i det øjeblik Theo blev født ;)

Hvor er den god! Den kan man lave meget sjov med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du se hvad der blev spillet i august..... Og du kan faktisk se hvad der blev spillet i det øjeblik Theo blev født ;)

Ej hvor er du god!

Tusind tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak TroldeMor!!! Det er et rigtig godt link.

Jeg har også bogen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du se hvad der blev spillet i august..... Og du kan faktisk se hvad der blev spillet i det øjeblik Theo blev født ;)

Ej et godt link, så på p3 den dag og tidspunkt David blev født, blev der spillet Robbie Williams - Angels :D

Jeg har os bogen og nu ved jeg da hvad jeg skal skrive under hvilkne sange som hittede den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super link :) der blev spillet Beyonces Single Ladies (Put a ring on it) da Samuel blev født 31. juli kl. 03.18 :lol

Er det den der grønstribede bog som er som et ringbind, man kan putte ekstra sider i? Det er den vi har. Jeg har heller ikke kunnet finde sange og avisoverskrifter og den slags her bagefter. Men jeg ved at Harry Potter 7 del 2 gik i biffen d. 31. juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den der grønstribede bog som er som et ringbind, man kan putte ekstra sider i? Det er den vi har.

Det er os den vi har :)

Vi købte Ekstra bladet den dag David blev født og den har vi så bare gemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super link :) der blev spillet Beyonces Single Ladies (Put a ring on it) da Samuel blev født 31. juli kl. 03.18 :lol

Er det den der grønstribede bog som er som et ringbind, man kan putte ekstra sider i? Det er den vi har. Jeg har heller ikke kunnet finde sange og avisoverskrifter og den slags her bagefter. Men jeg ved at Harry Potter 7 del 2 gik i biffen d. 31. juli

Ja, det er den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER