Solvej99

Rita - ny serie

32 indlæg i dette emne

Jeg missede første afsnit men vil følge med fremover, den ser ret sjov ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev bare skuffet over personen Rita. Jeg kunne ikke helt "holde med" hende som jeg synes man skal kunne med en hovedperson.

Jeg bryder mig virkelig ikke om når forældre har den type forhold til deres børn <_<

Og synes faktisk det var ret fedt, da Rosa sagde at hun opførte sig som én på 14. Slam!

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes faktisk det er lidt fedt at hovedpersonen er en total spade - sådan total upædagogisk men med hjertet på rette sted!!! Hun siger jo bare det alle tænker, det som alle os der arbejder med børn og forældre bare har lyst til at skrige - men som man bruger lang tid på at omformulere så kommunikationen bliver god og konstruktiv - men sandheden er nok i virkeligheden bare den at "Din datter er irriterende!"

Jeg var i hvert tilfælde godt underholdt det meste af tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der ser det i aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige slået over på det for 5-10 minutter siden... Virker da underholdende nok, men jeg synes ikke at Mille D er særlig troværdig som skuespiller desværre... Synes i det hele taget at serien virker sådan lidt "fake" ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol jeg synes den er rigtig god, og skide sjov... jeg har måske også en mærkelig humor :lolhit :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...jeg synes den serie er så genial... Hun er simpelthen for fed Rita.. Elsker hendes måde at være på og og sige tingene på...

Ved godt det er overdrevet og det, men jeg ligger flad af grin flere gange i løbet af et afsnit...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER