Miss-Mette

Hvad ville I vælge?

20 indlæg i dette emne

Jeg har længe ønsket mig en ny bærbar og en Iphone...

- og nu har min dejlige mand har afsløret for mig, at han vil give mig en ny bærbar, men jeg må selv vælge om det skal være en MAC Book Pro eller en PC + IPhone 4S (beløbsmæssigt er det det samme).

Manden skal på skiferie og jeg må blive hjemme for 3. gang, og passe sønnike. Vi syntes det er penge ud af vinduet af jeg tager med, da sønnike er for lille til at få noget ud af en skiferie endnu, hvorfor en af os konstant skal være inde hos ham. Det ville ikke være fedt for os som par, da vi nyder ferien mest når vi er sammen.

Derfor har manden valget at give mig en fødselsdags gave der svare til en skiferie - prismæssigt :super

Jeg syntes virkelig valget er svært. For jeg ønsker mig en ny Iphone, da jeg tager vanvittig mange billeder med mobilen og Iphone 3 som jeg har, tager ok men ikke gode billeder. Men samtidig bruger jeg meget tid ved min bærbar dagligt, hvorfor den gerne må være hurtig...bum bum tænke tææææænke :blush

Hvad ville I vælge en MAC eller PC + Iphone 4S...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville personligt ikke kunne undvære min Iphone ;) Jeg bruger den mere end min bærbar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf et svært valg. Jeg ville nødig undvære hverken MacBook eller IPhone :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen af delene :P

Men ville nok vælge pc´og ny phone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge iPhone + iPad, eller iPhone + MacBook og så selv spæde til, eller ønske mig penge til det sidste beløb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge flash (nem-id) på en MacBook? for det ville have en afgørende betydning for mit valg.

Det kan man ikke på en ipad kan man?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge flash (nem-id) på en MacBook? for det ville have en afgørende betydning for mit valg.

Det kan man ikke på en ipad kan man?

Ja det kan man..

Faktisk kan min kæreste starte sin Macbook op i windows :) Det gør han også kan spille windows spil på den nemlig :rolleyes

Jeg ville vælge en Iphone :) Macbook er fantastisk, men jeg vælger altid min bærbare fremfor vores mac..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bruge flash (nem-id) på en MacBook? for det ville have en afgørende betydning for mit valg.

Det kan man ikke på en ipad kan man?

Det er jo en computer og ikke en Ipad, så det burde man kunne. Min veninde har en MAC Book Pro og er ufattelig glad for den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal aldrig have en pc igen, så jeg ville vælge en MacBook. Er der en speciel god grund til hvorfor det skulle være en Pro og ikke en Air? Air'en er jo lige det billigere, og super hvis ikke man skal bruge de helt vilde "power hungry" programmer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man..

Faktisk kan min kæreste starte sin Macbook op i windows :) Det gør han også kan spille windows spil på den nemlig :rolleyes

Jeg ville vælge en Iphone :) Macbook er fantastisk, men jeg vælger altid min bærbare fremfor vores mac..

Jeg har INGEN intentioner om at skulle spille på den. Men hvorfor vælger du PC fremfor MAC?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal aldrig have en pc igen, så jeg ville vælge en MacBook. Er der en speciel god grund til hvorfor det skulle være en Pro og ikke en Air? Air'en er jo lige det billigere, og super hvis ikke man skal bruge de helt vilde "power hungry" programmer.

Nej det er Airén der er dyrest :rolleyes (og tyndest...)

Jeg vælger en Pro hvis det bliver en MAC fordi den har diskette drev, det har Airén ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har INGEN intentioner om at skulle spille på den. Men hvorfor vælger du PC fremfor MAC?...

Fordi Macen har så mange ja.. "trælse" funktioner med musen(man kan sikkert slå dem fra, men min kæreste bruger dem).

Så selvom jeg havde brugt den en måned, så blev jeg ved med at blive gal over jeg trykke for mange gange, minimerede, flyttede eller et eller andet belastende :whistling

Hvis du spurgte min kæreste, ville han dog råbe det var den bedste computer i verden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er Airén der er dyrest :rolleyes (og tyndest...)

Jeg vælger en Pro hvis det bliver en MAC fordi den har diskette drev, det har Airén ikke.

Diskettedrev??? Gud det troede jeg slet ikke man kunne få med mere?! Hvorfor bruger du ikke memmorystick i stedet for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diskettedrev??? Gud det troede jeg slet ikke man kunne få med mere?! Hvorfor bruger du ikke memmorystick i stedet for?

Tror da hun mener cd-rom drev :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror da hun mener cd-rom drev :P

Åhhhh haha det giver mere mening :-)

Det har jeg også i min MacBook og vil nødigt undvære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit ja okey min fejl CD-DREV selvfølgelig!!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iPhone iPhone iPhone :) kører selv pc og ikke Mac, men er glad for min iPhone. Mange af de programmer jeg har virker ikke til Mac, så derfor tror jeg ikke jeg får en Mac ( men er ikke Mac hader så skal aldrig sige aldrig). Men er bare SÅ glad for min iPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert vælge både iphone og mac og så selv spæde lidt til.. Jeg ville ikke kunne undvære nogle af mine! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iPhone og pc - hvis råd så iPhone og mac

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iPhone iPhone iPhone :) kører selv pc og ikke Mac, men er glad for min iPhone. Mange af de programmer jeg har virker ikke til Mac, så derfor tror jeg ikke jeg får en Mac ( men er ikke Mac hader så skal aldrig sige aldrig). Men er bare SÅ glad for min iPhone :)

Hvilke programmer kører du med, som en MAC ikke kan køre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER