Cloverblossom

Hjælp! Falconer salen kbh

3 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg står og skal til at vælge pladser til en forestilling i falconer salen: Rain - A tribute to The Beatles, som en fødselsdagsgave til min mand.

Umiddelbart tænker jeg at vælge de billige billetter til 415 pr pers mod 515 pr pers. De billige giver plads på balkonen eller terasserne mens de lidt dyrere giver plads på terrasserne og på gulvet. Først tænkte jeg det nok var bedst at vælge balkonen hvis jeg tog de billige, men nu er jeg virkelig i tvivl om, om det bare er det hele værd at give de ekstra 100 pr næse og så sidde på gulvpladserne.

Har aldrig været der før, så håber nogen af jer måske har, og kan byde lidt ind med hvor meget det betyder hvor man sidder henne og hvad I ville foretrække?????

Det skal lige siges at de billige billetter tiltaler mig mest fordi jeg også køber flybilletter samt booker hotelværelse, så det løber hurtigt op.... :rolleyes

Håber virkelig nogen kan hjælpe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi har siddet på "gulvet".. og det er genialt lavet - så det hæves procentvis mere og mere... så ma ser RIGTIG godt derfra. Jeg ville helt sikkert gå efter sådan en plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har siddet på "gulvet".. og det er genialt lavet - så det hæves procentvis mere og mere... så ma ser RIGTIG godt derfra. Jeg ville helt sikkert gå efter sådan en plads :)

Se det var jo fedt at vide! Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER