Barbamama

Kan I tåle en navnetråd mere? :)

133 indlæg i dette emne

Snakkede du ikk engang om Eva hvis i ville få en pige, eller husker jeg forkert? :)

Joeh det gjorde jeg godt nok :chin: Jeg tror, jeg har bevæget mig væk fra det igen, men jeg er ikke sikker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh Pernille :wub

Hvis ikke i nupper det så kommer det på min navne liste til nr 2 hvis det er en pige :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige nævnt det for Brian. Ingen reaktion :rolleyes Men så er det da ikke afvist i hvert fald :lolhit

Ingen reaktion fra J, da vi snakkede navne, betød at han lige skulle smage på det i et par dage :lol men så længe det ikke er afvist ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joeh det gjorde jeg godt nok :chin: Jeg tror, jeg har bevæget mig væk fra det igen, men jeg er ikke sikker :unsure

Vores pige skal (vidstnok) hedde Ava, men så er der selvfølgelig ikke et E i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :lolhit

Penny som kælenavn ville jeg kunne leve med. Jeg er i forvejen ved at vende mig til, at der er nogen, der vælger at forkorte Valdemar til Valde, selvom jeg ikke bryder mig om det :P

Men jeg tænker heller ikke ikke, at Penny er så oplagt, hvis man hedder Penelope med dansk lyd :chin:

Det er vel lidt ala Benedikte (som også er smukt, og kongeligt som Valdemar ;) ) ?

Frejas veninde bliver kaldt Benny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Tilde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nicoline (men den ryger måske på stavemåde?)

Malene

Mille

Tænker generelt, at M er et godt startbogstav til at følge Valdemar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rose er faktisk et rigtigt godt bud, men det falder muligvis på associationer - Har en veninde, hvis mand har en hund, der hedder det :P

Er det mig :P :lolhit

Hvis det er, så er det ikke Rose som blomsten, men nærmer rosé i udtalen :D

Så på med Rose Lillian :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fenja

Miriam

Johanne

Frida

Martha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simone

Sofie

Melanie

Mie

Miamaja

Du har så mange der ikke går, min hjerne har glemt allesammen pånær Louise og Frederikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mig :P :lolhit

Hvis det er, så er det ikke Rose som blomsten, men nærmer rosé i udtalen :D

Så på med Rose Lillian :wub

Det er lige præcis dig :D Så det lyder godt at jeres mere hedder Rosé i udtalen :lolhit

Jeg synes faktisk også at Rose Lillian er ret fint :wub Jeg har bare en fornemmelse af at have hørt det før, uden at kunne huske i hvilken sammenhæng, så lurer på, om jeg har glemt noget dumt :chin: Jeg synes næsten det lyder som en eventyr figur? Har HC A mon skrevet om en Roselil eller sådan noget? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Pernille :wub

Hvis ikke i nupper det så kommer det på min navne liste til nr 2 hvis det er en pige :p

Det er faktisk også ret sødt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen reaktion fra J, da vi snakkede navne, betød at han lige skulle smage på det i et par dage :lol men så længe det ikke er afvist ;)

Haha jamen ja, jeg lader B smage lidt på det :) Jeg fik nævnt Penelope også, og der var heller ingen reaktion, men måske er det fint? Jeg nåede heller ikke at snakke mere med ham om det, for få minutter senere kastede Mar-musen op :( Og så var voksentid jo lissom aflyst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores pige skal (vidstnok) hedde Ava, men så er der selvfølgelig ikke et E i ;)

Nej det er der jo ikke :) Ava bliver det heller ikke. Flot navn, men min datter hedder det ikke, kan jeg mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel lidt ala Benedikte (som også er smukt, og kongeligt som Valdemar ;) ) ?

Frejas veninde bliver kaldt Benny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Tilde?

Godt bud, men den falder faktisk også på associationer. :oops (og måske også lidt på at være en kælenavnsform)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nicoline (men den ryger måske på stavemåde?)

Malene

Mille

Tænker generelt, at M er et godt startbogstav til at følge Valdemar :)

Jeg tror egentlig også at M kunne være et godt startbogstav :) Men ja, Nicoline ryger på stavning og Mille på kælenavnsform. Malene passer egentlig ind på det hele, men tjaeh... Naeh... Ej sorry jeg er så umulig :badgirl

Fenja

Miriam

Johanne

Frida

Martha

Hmm umiddelbart heller ikke nogle, der siger HAPS inde i mit hoved :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige, om jeg får svaret jer alle :blush Men jeg smager på alle navne :tak

Og selvom jeg afviser en del, så er der også lidt, som jeg godt kunne gå videre med:

Annabell (måske Annabella?)

Rose (det nævnte jeg også for B igår)

Pernille

Leonora

Benedicte hænger også lidt ved, men så synes jeg, det skal være med C og jeg vil vædde med, at Brian siger K og så strander den der :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Isabella

Mikkelline

Madeline

Cornelia

Dorthea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terese

Teresa

Marianne

Mariana

Cirkeline

Cornelia

Margrethe

Bom bom mine bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis dig :D Så det lyder godt at jeres mere hedder Rosé i udtalen :lolhit

Jeg synes faktisk også at Rose Lillian er ret fint :wub Jeg har bare en fornemmelse af at have hørt det før, uden at kunne huske i hvilken sammenhæng, så lurer på, om jeg har glemt noget dumt :chin: Jeg synes næsten det lyder som en eventyr figur? Har HC A mon skrevet om en Roselil eller sådan noget? :chin:

http://www.danskesange.dk/showsong.asp?pageno=2&searchlevel=low&kategori=5&order=0&sstring=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1&mykey=213 ;)

Men det ville nu ikke være nogen dealbreaker for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis dig :D Så det lyder godt at jeres mere hedder Rosé i udtalen :lolhit

Jeg synes faktisk også at Rose Lillian er ret fint :wub Jeg har bare en fornemmelse af at have hørt det før, uden at kunne huske i hvilken sammenhæng, så lurer på, om jeg har glemt noget dumt :chin: Jeg synes næsten det lyder som en eventyr figur? Har HC A mon skrevet om en Roselil eller sådan noget? :chin:

:D Du må lige høre udtalen ved lejlighed :P

Lise har linket til en sang som Roselil :) Men det er alligevel langt fra Rose Lillian :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige, om jeg får svaret jer alle :blush Men jeg smager på alle navne :tak

Leonora :kuller :loveshower ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisabeth

Kirstine

Elisabeth er allerede på listen over potentielle navne :)

Kirstine ryger på K/C. (Og også lidt på association :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER