Centenary

Ammepude

36 indlæg i dette emne

Hvilke ammepuder kan I anbefale?

Jeg har købt en fra Done by Deer, men synes den føles meget blød... Den har været foldet sammen i butikken, og har allerede pga det fået et "knæk" på midten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte en brugt med fossflakes i, og syede selv betræk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en brugt med fossflakes i, og syede selv betræk.

Nu må du stoppe med at bringe det hjemmelavede op... :D Jeg KAN ikke finde ud af det... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må du stoppe med at bringe det hjemmelavede op... :D Jeg KAN ikke finde ud af det... :D

Sorry :P Men ammepuder med fossflakes kan også købes "færdige" ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har li opdaget mærket Fossflakes... Men har også forelsket mig lidt i Liewoods ammepuder, men det er jo udelukkende pga udseendet... Funktionalitet er trods alt vigtigst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har li opdaget mærket Fossflakes... Men har også forelsket mig lidt i Liewoods ammepuder, men det er jo udelukkende pga udseendet... Funktionalitet er trods alt vigtigst!

Mener nogen af de store mærker bruger fossflakes som fyld. Så det gælder vel bare om at læse hvad de forskellige bruger af fyld? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener nogen af de store mærker bruger fossflakes som fyld. Så det gælder vel bare om at læse hvad de forskellige bruger af fyld? :)

Liewood er faktisk også Fossflakes... Måske er det bare dét man skal gå efter?!

Tror egentlig jeg er blevet anbefalet det før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liewood er faktisk også Fossflakes... Måske er det bare dét man skal gå efter?!

Tror egentlig jeg er blevet anbefalet det før...

Jeg er i hvert fald rigtig glad for vores. Vi bruger den stadig trods Astrid er 9 måneder ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange der bruger fossflakes som fyld. Det var også det jeg selv gik efter fordi jeg havde hørt det var godt. Jeg er også glad for min, men har aldrig prøvet andet. Jeg fandt en jeg synes var fin på nettet ned det rette fyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også med Fossflakes :) jeg købte dog selve puden for sig, og et betræk for sig. For mange af de store mærker tager 350-400kr for puden og yderligere nogle hundrede kroner for betrækket, og jeg fandt den på tilbud til 200kr (mener jeg det var) - altså uden et betræk. Jeg købte et betræk fra CamCam (Grey waves) til 170kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well jeg ved ikke hvad det der fossflakes er, men jeg kan fortælle at jeg købte en ammepude fra Smallstuff med små stjerner og den er IKKE god. Den bliver lynhurtig flad så man enten skal sidde og løfte puden eller bøje ryggen så brystet kan komme ind i munden.

Så synes jeg at princippet ligesom går lidt af det når man alligevel får ondt i ryggen, nakken og arme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en done by deer, som er ret høj og fast, og den er virkelig god. Havde en med fossflakes sidst, og den blev bare så hurtigt flad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kroyer kugler har en tendens til at blive flade. har ikke oplevet fossflakes gøre det samme :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kroyer kugler har en tendens til at blive flade. har ikke oplevet fossflakes gøre det samme :chin:

Ej, det kan da egentlig også godt være, at det var kroyerkugler, der var i den, nu du siger det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det kan da egentlig også godt være, at det var kroyerkugler, der var i den, nu du siger det :unsure

Altså jeg skal ikke kunne sige det, men det kunne godt tyde lidt på det ^_^ Ligesom en sækkestol ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en doomoo (mener jeg den hed) og den var ikke god.. den var vist med krøyerkugler..

en anden gang tror jeg faktisk at jeg dropper ammepude. De er altså bare for upraktiske til mig..

ganske alm. hovedpude af sådan noget skum, som holder formen, er helt perfekt og kan bruges til flere ammestillinger end bare den gammeldags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en doomoo (mener jeg den hed) og den var ikke god.. den var vist med krøyerkugler..

en anden gang tror jeg faktisk at jeg dropper ammepude. De er altså bare for upraktiske til mig..

ganske alm. hovedpude af sådan noget skum, som holder formen, er helt perfekt og kan bruges til flere ammestillinger end bare den gammeldags ;)

Fossflakes er faste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres input! :)

Jeg har bestilt ammepuden fra Fossflakes... Kunne se den også var test vinder... Håber den er super god... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres input! :)

Jeg har bestilt ammepuden fra Fossflakes... Kunne se den også var test vinder... Håber den er super god... :)

Som sagt, bruger vi stadig vores, og Astrid er 9 måneder. Jeg elsker den ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Strut. Med fossflakes. Den er simpelthen den bedste. Omend at den er røvdyr. Men den er god :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte min fossflakes i knap 19 mdr. Og den er som ny!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte min fossflakes i knap 19 mdr. Og den er som ny!

Ligger med min (og vågen baby) nu ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en med kugler til Erica, som allerede var halvflad, da jeg fik den brugt. Jeg har så yderligere fået en inden jeg fik Line, som både havde pudefyld og kugler i. Jeg syede nyt betræk og fyldte den GODT op med kuglerne fra den første pude i forventningen om, at den hurtig ville blive flad/slap, men her fire måneder senere er den kun svundet lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har li modtaget Fossflakes ammepuden... :) Kæmpe stor forskel på den og Done by Deer... Den fra Fossflakes føles MEGET fast og virker rigtig god at sidde med, så den beholder jeg helt sikkert... Så skal jeg bare finde et fint betræk til den... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har li modtaget Fossflakes ammepuden... :) Kæmpe stor forskel på den og Done by Deer... Den fra Fossflakes føles MEGET fast og virker rigtig god at sidde med, så den beholder jeg helt sikkert... Så skal jeg bare finde et fint betræk til den... :)

De er nemlig virkelig lækre synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER