somummy

Jeg bløder :( Update 24/10

51 indlæg i dette emne

Er på arbejde. Kun lige pludselig mærke at der løber et par dråber ud af mig. Skynder mig ud og tjekke og det er blod, og nu strammer det i maven!!!! Det er bare løgn det her!!!! Er så bange for at det er en abort, og tror at det er det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej :kram Håber ikke det betyder noget. Og hvor må det være ubehageligt at være på arbejde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej altså! :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Jeg krydser fingre for at det ikke har nogen betydning. Hold os opdaterede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pletbløder stadig og har stadig smerter on and off. Det meste blod kom lige da jeg kunne mærke det, men det ser ikke godt ud tror jeg. Ringer til lægen når de åbner kl 08. Så der bliver nok ikke så meget søvn og så skal jeg på arbejde igen i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til læge 9.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til læge 9.30

Håber du kan få noget afklaring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo meget normalt at bløde selvom man er gravid, men jeg ville også tage fat i lægen. Krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lægebesøget ovre. Skal til scanning 13.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck, krydser fingre for at spiren er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh fuck. Jeg håber ikke det betyder noget. Jeg har jo også blødt en masse denne gang og indtil videre er den der.

Jeg håber lægen har gode nyheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt din læge sender dig videre med det samme så du ikke skal gå i uvished. Krydser så meget fingre for det er en harmløs blødning  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt din læge sender dig videre med det samme så du ikke skal gå i uvished. Krydser så meget fingre for det er en harmløs blødning :kram

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(Tak, tror jeg vil se om jeg kan få 1/2 times søvn inden jeg skal afsted igen :( Har ikke sovet siden 21.3o i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op jeg er træt! Sidder i toget på vej til scanning, den her dag skal bare overståes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er træt! Sidder i toget på vej til scanning, den her dag skal bare overståes!

Du skal altså melde dig syg på dit arbejde! Du er jo ikke i stand til at passe det alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget spændt på at høre, hvordan din scanning er gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det var meget anderledes. Jeg havde jo forberedt mig på spontan abort, bedre held næste gang. Men da han gik i gang med at scanne så det helt forkert ud. Blommesækken lå meget sydligt og der var en stor udfyldning på 26 mm i længden. Så han ville gerne have en overlæge ind og se med. Den store udfyldning er så en blodansamling som nok er opstået i forbindelse med placentas udvikling. Og det er den der trykker på blommesækken så den er placeret "forkert". Det kan have betydning for embryoets udvikling og det kan være at det går til grunde pga det. Blommesækken så ellers fin ud og vigtigst af alt: der var hjerteblink <3 jeg skal scannes igen fredag i næste uge for at se hvordan det udvikler sig. Puha, der er slet ikke fast grund under os endnu, men det her er langt bedre end en sa der er uforklarlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det var meget anderledes. Jeg havde jo forberedt mig på spontan abort, bedre held næste gang. Men da han gik i gang med at scanne så det helt forkert ud. Blommesækken lå meget sydligt og der var en stor udfyldning på 26 mm i længden. Så han ville gerne have en overlæge ind og se med. Den store udfyldning er så en blodansamling som nok er opstået i forbindelse med placentas udvikling. Og det er den der trykker på blommesækken så den er placeret "forkert". Det kan have betydning for embryoets udvikling og det kan være at det går til grunde pga det. Blommesækken så ellers fin ud og vigtigst af alt: der var hjerteblink <3 jeg skal scannes igen fredag i næste uge for at se hvordan det udvikler sig. Puha, der er slet ikke fast grund under os endnu, men det her er langt bedre end en sa der er uforklarlig!

 

Puha sikke en omgang. Godt du bliver fulgt og de kan se hvor blodet stammer fra. Jeg håber den kan tømme sig selv så baby får plads. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha :( jeg oplevede også lidt blod i min 2. graviditet, og ved en tidlig scanning kunne hun se en mørk plet (blodansamling) tæt på fosteret. Men det var ikke til gene... Håber for dig, den forsvinder af sig selv, så fosteret kan vokse ugeneret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at gå på weekend på :-) Det kunne være bedre, selvfølgelig, men trods alt er det vist en fin tilbagemelding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER