Guldpigen

IUI - andre som er i gang nu?

136 indlæg i dette emne

Jeg syntes det lyder som om du brygger på noget :loveshower Men hvordan kan du lade være med at teste nu????????? Jeg tester allerede fredag før tid, og indtil mandag. Sidste gang fik jeg mens fem dage før tid, så det forbereder jeg mig en lille smule på kan ske onsdag.

Ja, det er stadig IUI. De førte 3 stk. var nyttesløse da man bagefter fandt abort rester fra min ufrivillige abort i marts - grrrr. Så jeg fik 3 nye. Hvoraf vi så er igang med nr. 2. Men shit altså har været på hormoner så længe at jeg tror jeg er permanet skadet af hormonella :klap

Haha det er sgu også svært men har bare stået med så mange negative test de sidste par år at jeg næsten ikke tør tage en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Åhh ævv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er sgu også svært men har bare stået med så mange negative test de sidste par år at jeg næsten ikke tør tage en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Æv æv æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt følge dig i, man bliver godt nok lidt modløs. Jeg skal tage blodprøve to dage over forventet mens hvis den ikke er kommet. Hvor er jeg "glad" for du også taber hår, det gør jeg godt nok også. Puha fem dage over tid den havde jeg ikke klaret. Vi tager den begge to denne mdr.

Ja vi gør da så :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes godt nok der er gang i underlivet Idag er på 28 dagen fra sidste mens håber ikke det er røde der er på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Øv øv øv- venter selv på at begynde 3. IUI. Det er ikke fedt. Hold modet oppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille status syntes jeg har det underligt Idag, kan ikke helt finde ud af om det er mens der er på vej eller om der er noget i gærde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv jeg er begyndt at bløde en lille smule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv jeg er begyndt at bløde en lille smule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej altså. Jeg troede den var der for dig.

Ja æv æv selvom man godt ved chancerne er små så kan man ikke lade vær med at blive skuffet og ked af det så er ret slukøret nu må jeg indrømme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nu ved jeg ik om jeg er ved at blive helt tosset :( har haft en underlig følelse nede i underlivet Idag og ca ved 16 tiden tror jeg var jeg på toilet og så var der lidt svagt lyserødt og brunt udflåd på toilet papiret så tog jeg en tampax op og kort tid efter tog jeg den ud hvor der var lidt brunt på men nu er det stoppet helt igen og ikke noget når jeg tørre mig. Så var jeg så dum at tage en test kun en time efter jeg sidst havde været på toilettet og den var negativ skal jo egentlig først teste fredag hmm ved ikke de sagde på klinikken jeg skulle ringe hvis mens kom før test dag men den er jo ikke rigtig kommet jo åhh jeg er forvirret har ikke prøvet det før nogen der kan hjælpe ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde også først forventet mens omkring 30 dagen er på 28 dagen Idag sidste måned var min cyklus 35 dage den driller den krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja æv æv selvom man godt ved chancerne er små så kan man ikke lade vær med at blive skuffet og ked af det så er ret slukøret nu må jeg indrømme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Øv øv og røv øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har stukket og stukket mig. Og har set fine æg og fået lagt sæden lige op ad dem, så bliver jeg SÅ skuffet når det ikke virker. Jeg tænker snart der kun er knustig befrugtning tilbage som vi ikke har råd til. Hvad med jer skal I videre?

Jeg har ikke andet end min "knude" i brystet så tror ikke på den denne gang heller.

Er det regensglas du mener når du siger kunstig befrugtning undskyld mit dumme spørgsmål ;) vi skal igang med IUI igen men nu ved jeg ikke med den dumme mens for den er ikke rigtig startet alligevel jeg er ved at blive bims og følelserne er helt højt og så er kæresten off shore så sidder også helt selv med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det regensglas du mener når du siger kunstig befrugtning undskyld mit dumme spørgsmål ;) vi skal igang med IUI igen men nu ved jeg ikke med den dumme mens for den er ikke rigtig startet alligevel jeg er ved at blive bims og følelserne er helt højt og så er kæresten off shore så sidder også helt selv med det :(

Ja det, men ved heller ikke rigtig hvad der er den rigtige terminologi.

Åh for pokker da du må sidde med dine online lidelses fæller. Jeg håber du alligevel kan teste positiv i morgen. Ellers ring til klinikken og forklar dem hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det, men ved heller ikke rigtig hvad der er den rigtige terminologi.

Åh for pokker da du må sidde med dine online lidelses fæller. Jeg håber du alligevel kan teste positiv i morgen. Ellers ring til klinikken og forklar dem hvad der sker.

Ja det er ikke sjovt lige nu hvis det er mens der er på vej så er det fanme en tarvelig måde at komme på :( når vi har været igennem 3 IUI forsøg så har vi 3 regensglas forsøg. Hvordan kan det være i selv skal betale for det? Må nok ringe til klinikken imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ikke sjovt lige nu hvis det er mens der er på vej så er det fanme en tarvelig måde at komme på :( når vi har været igennem 3 IUI forsøg så har vi 3 regensglas forsøg. Hvordan kan det være i selv skal betale for det? Må nok ringe til klinikken imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det videre til det hvis mens kommer? Fordi vi har et barn sammen i forvejen. På mandag først.

Nåh okay det vidste jeg ikke man skulle håber det lykkes for jer denne her gang :goodluck ja videre til 2 IUI forsøg :) åhh det blir spændende på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status på 3 iui.. Men 2 forsøg med Gonal-F.. Blev sat op i dosis hormon denne gang og det gik slet ikke.. Jeg blev total over stimulere havde 16 store follikler i venstre side og 8 i højre side.. Så der var lige 24 der var ved at være klar.. Så var der ikke noget at sige til at jeg har ondt i underlivet og mega kvalme og ømme bryster.. Så 3 iui må vente og så har vi fået sex forbud i en uges tid.. Andre der har prøvet at få så mange.. Jeg var i chok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status på 3 iui.. Men 2 forsøg med Gonal-F.. Blev sat op i dosis hormon denne gang og det gik slet ikke.. Jeg blev total over stimulere havde 16 store follikler i venstre side og 8 i højre side.. Så der var lige 24 der var ved at være klar.. Så var der ikke noget at sige til at jeg har ondt i underlivet og mega kvalme og ømme bryster.. Så 3 iui må vente og så har vi fået sex forbud i en uges tid.. Andre der har prøvet at få så mange.. Jeg var i chok..

Hold nu op det var mange!! Nej mit Max med Gonal var to æg på 75 enheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Så kom min mens. Desværre.. Så går vi igang med en ny omgang og 3 iui forsøg..

Syntes bestemt ikke det bliver nemmere.. :'(

Det samme skete for os... vi har 10 dage til testdag efter vores 3. IUI...

Fingers crossed for os begge! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger så blev 2 IUI forsøg gennemført i tirsdags. Denne her cyklus har jeg gjort en masse extra i håbet om at det her er lykkens gang, har bla taget noget natur medicin og så har jeg gået til zoneterapi /akupunktur. I går var jeg til gammel elev fest med folkeskolen sidst på aften fik jeg det underligt hovedpine og rigtig ondt nede i underlivet (drak selvfølgelig ikke) så her i morges da jeg vågnede havde jeg det virkelig dårligt meget kvalme og hovedpine ja føler faktisk jeg har tømmermænd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER