Mette A.

Min tøj-fangst til aften!

7 indlæg i dette emne

Bliver lige nødt til at dele med resten af jer også :P (postede først i tumlinge-forummet).

 

Jeg var lige en sen tur i Kvickly lige inden lukketid her til aften og så spottede jeg lige at de havde 40% på alt børnetøj!  :o Kun lige til og med idag, så jeg fik da lige travlt i børnetøjsafdelingen 10 min i lukketid!  :D

 

Her er det endelige resultat - til den beskedne sum af 365 kr! Jeg synes jeg har gjort et kup!  :loveshower

 

1 kjole

1 nederdel

2 kortærmede trøjer

1 cardigan

1 sommerjakke

 

Billedet blev lidt mørkt, så det er svært at se, men der er lidt glimmer i stoffet på cardiganen og den kortærmede trøje med teksten "love" er sådan nogle pailetter.

 

post-3372-0-34992300-1397679173_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver lige nødt til at dele med resten af jer også :P (postede først i tumlinge-forummet).

Jeg var lige en sen tur i Kvickly lige inden lukketid her til aften og så spottede jeg lige at de havde 40% på alt børnetøj! :o Kun lige til og med idag, så jeg fik da lige travlt i børnetøjsafdelingen 10 min i lukketid! :D

Her er det endelige resultat - til den beskedne sum af 365 kr! Jeg synes jeg har gjort et kup! :loveshower

1 kjole

1 nederdel

2 kortærmede trøjer

1 cardigan

1 sommerjakke

Billedet blev lidt mørkt, så det er svært at se, men der er lidt glimmer i stoffet på cardiganen og den kortærmede trøje med teksten "love" er sådan nogle pailetter.

ARGH var i Kvickly i dag og så overhovedet ikke deres 40% er ellers ret vild med meget af deres børnetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Cool! Jeg så slet ikke tilbuddet, men Ulrick manglede bukser, så købte et par til ham - de gik så ind til 40 kr i stedet for 180 :yay Så er det sjovt at købe tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH var i Kvickly i dag og så overhovedet ikke deres 40% er ellers ret vild med meget af deres børnetøj.

:ditto jeg så det heller ikke da vi var i Kvickly i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt at I ikke lige så det :( og ærgerligt jeg først så det lidt i lukketid, ellers kunne jeg lige have tippet jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvickly i Randers Storcenter har -40% på børnetøj i dag, i morgen (og måske lørdag) måske andre Kvickly'er også har det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER