SarahDK

Min mors vandrejournal...

5 indlæg i dette emne

Min mor døde ret pludseligt lige før jul. I mange år har hun talt om børnebørn og jeg har været sådan lidt ja ja det kommer nok. Da hun døde havde jeg været gravid i 14 dage (dvs 4 uger henne), jeg vidste ikke jeg var gravid, det var ikke rigtig planlagt og en ret stor overraskelse da jeg fandt ud af det på den anden side af nytår.

Nå men vi er ved at tømme hendes hus i disse dage, det er så mærkeligt at det er hendes ting og liv man går igennem. Kan godt mærke at jeg savner hende lidt mere efter jeg fandt ud af at jeg var gravid og at jeg virkelig gerne ville have at hun var her og tog del i det.

Men på vejen gennem tingene fandt jeg min mors vandrejournal fra hun var gravid med mig og min tvillingesøster (chok - hun var 5-6 måneder hende før de fandt ud af det var tvillinger). Alle mulige papirer fra vi var blevet født - mange skemaer over hvornår og hvad vi havde fået at spise de første måneder af vores liv, papirer fra sundhedsplejeske og en liste over hvornår vi fik tænder, sad, stod, gik osv. Ting jeg faktisk ikke viste at hun havde og som er så fantastiske og sjove at have nu. Er glad for hun var en samler (selvom det betyder en meget fuld container foran hendes hus :rolleyes ) Jeg ville ikke have undværet at finde de her ting - selvom jeg da hellere ville have hende her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fantastiske minder at finde :loveshower

Kan godt forstå du savner hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauh sikken en gave at finde. Det bliver jo helt vildt fantastisk at kunne læse den igennem igen og igen :loveshower

På denne måde vil hun alligevel også være lidt hos jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først et kram :kram det er da frygtelig hårdt at miste sin mor. Og ekstra hårdt at hun ikke er der mens du er gravid, for her er netop en masse ting som dukker op som hun ville kunne fortælle dig eller som du ville ønske at dele med netop hende - og så er det for sent.

:kram :kram :kram

Men så er det godt nok en spændende og fin ting at finde hendes gamle papirer og notater, kan godt forstå det betyder ekstra meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først får du lige et :kram2 - Jeg syntes det er fantastisk at din mor på en eller anden måde alligevel kan fortælle dig nogle af de ting du har brug for at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER