Susanne

Dåbskage i Storkøbenhavn

11 indlæg i dette emne

Anna skal døbes d. 25. februar og jeg drømmer om en rigtig fin dåbskage med tøsefarver, navn og dato :)

Men hvor finder jeg sådan en? Og med så kort varsel? :blink :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at jeg ikke lige bor i København. Jeg ville ellers gerne have lavet dem, men måske jeg kan finde en, der vil, til dig i løbet af ingen tid. Skal jeg prøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at jeg ikke lige bor i København. Jeg ville ellers gerne have lavet dem, men måske jeg kan finde en, der vil, til dig i løbet af ingen tid. Skal jeg prøve?

Ja, gerne! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, gerne! :glad

Til hvor mange personer egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en person, der gerne vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en person, der gerne vil.

Sejt!!! YAY :yay

Vi ved endnu ik præcis hvor mange, men mellem 20 og 30. Hvad koster det? Og hvor bor hun?

:glad :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... har du glemt mig? :unsure Jeg skal bruge en kage til 16 personer. Har du stadig en der vil hjælpe eller skal jeg finde en anden løsning? :huh

Hvor har alle I andre fået dåbskage fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... har du glemt mig? :unsure Jeg skal bruge en kage til 16 personer. Har du stadig en der vil hjælpe eller skal jeg finde en anden løsning? :huh

Hvor har alle I andre fået dåbskage fra?

Undskyld, mente ellers jeg havde fået den sendt. Men det er gjort nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi har bestilt vores dåbskage hos en privat kagebager. Smagsprøver som hun har lavet til os var fantastisk -smagte dejligt. Og kan ikke forklare til dig hvordan hendes kager se ud- helt perfekt!!! Hun har også lavet en bryllupskage og en dåbskage til min kusine, som var fantastisk!! Jeg har hendes tlf.nr , hvis du er interesseret!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi har bestilt vores dåbskage hos en privat kagebager. Smagsprøver som hun har lavet til os var fantastisk -smagte dejligt. Og kan ikke forklare til dig hvordan hendes kager se ud- helt perfekt!!! Hun har også lavet en bryllupskage og en dåbskage til min kusine, som var fantastisk!! Jeg har hendes tlf.nr , hvis du er interesseret!!!

Det lyder godt - takker for tilbuddet, men jeg har fundet frem til en der laver en kage til os. Det er også en privat, så har kun set billeder af hendes kager på en hjemmeside, så det er lidt spændende hvordan det bliver...

Men tak igen for tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Laver også dåbskager på bestilling hvis det er nogen der mangler:) Jeg bor i Nordsjælland og i kan se lidt af mine kager på cakesbyl.blogspot.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER