fuglemor

Sygemeldt!

5 indlæg i dette emne

Var idag til læge da de 4 uger han havde sygemeldt mig var gået, så var spændt på hvad han tænkte. Han havde tænkt over hvad han mente var bedst for mig og den lille og det var at være sygemeldt resten af tiden. :huug

Det er simpelthen så mærkeligt at tænke på at jeg ikke kommer tilbage på mit arbejde i ca 1 1/2 år. Jeg tror det er rigtig nok at jeg har bedst at at kunne tage tingene i mit eget tempo, det har i hverfald betydet færre dage men voldsomme smerter(nu er det kun smerter) og meget mere nattesøvn og færre plukkeveer. Men pyyh bliver helt rund forvirret og tænker at sommeren meget gerne må komme lidt hurtigere. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... ja, det er både positivt og negativt!

Det er jo vigtigt at du passer på dig selv og den lille! :)

Men puha - der er lang tid til juli.

Jeg var også sygemeldt under min graviditet med Victoria. Tiden kommer til at gå hurtigt, lige pludselig står vi med de små bebser :)

Men nyd tiden, hyg og plej dig selv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv at være sygemeldt, men godt at du nu kan passe ekstra godt på dig selv og bebs, og at det hjælper! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også sygemeldt under hele min gravidtet med nr 2 og var sengeliggende. Det er bare ikke sjovt i starten og især mentalt skal man lige vende sig til tanken.

Efter et par uger, hvor jeg virkelig havde ondt af mig selv, satte jeg mig ned og skrev en liste med alle de positive ting, der var ved at jeg ikke skulle op hver dag og tag på arbejde.

Håber det snart vender sig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sygemeldt i uge 18 med bækken løsning. Rigtigt hårdt i starten men har vænnet mig lidt til det.

Før det var jeg sygemeldt i 7 uger med kvalme og opkast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER