kirk85

Halsbrand

7 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg håber i kloge mennesker kan hjælpe mig lidt her.

Jeg drøjer bare med voldsom halsbrand for tiden. Jeg har haft det konstant hele dagen i dag - og det er bare så træls, sidder og skal til eksamen i morgen og det er svært at tænke på andet.

Jeg har læst mig til at det kan være et symptomer på at jeg er gravid - hvilket ville være helt igennem fantasktisk :yiepie , vi har prøvet i snart 7 mdr nu.

Er der nogle af jer, som har haft ligende symptomer i starten af jeres graviditet, eller bare op til mens??? og hvad kan man gøre for at afhjælpe det?

Jeg har ikke turde teste endnu, da jeg har haft MEGET uregelmæssig mens, men umiddelbart forventer jeg mens den 09/02.

Håber der bare er en som har et god råd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis det er en gravidetet så kan man få nogle kvalme armbånd der er en lille kugle som trukker på et punkt på håndledet som skulle være kvamlestillednde tror man kan få dem i matas ellers apoteket men tror nu også det hjælper selvom man ikke er gravid men håber da på at du er blevet gravid :balloons :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrand er også noget jeg lider (periodisk) under, men det har først været her senere hen i graviditeten. Man får det eftersom babyen begynder at presse mere på organenerne og det får mavesyren til at gå op gennem røret og derved giver halsbrand.. Yaks..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også af halsbrand en gang i mellem. Det begynde først da jeg var ca. 18-20 uger henne. Så ved ikke om det er et gravidites tegn men :goodluck

Men her virker mælk og vand rigtigt godt mod halsbranden + nogle tykketableter der hedder balancid novum. Det er håndkøbs medicin. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at man kan psyke sig til meget uden at være gravid. Også halsbrand ;)

Når det så er sagt, så havde jeg halsbrand fra få dage efter undfangelsen og ellers on-off i graviditeten. Og jeg havde ALDRIG halsbrand før det. Så det kunne sagtens være et symptom på at du er gravid :goodluck :goodluck :goodluck (og ANTIJINX!)

Og mht. hvordan man fjerner halsbranden, så har jeg desværre ikke selv fundet nogen gylden løsning <_< Mandler hjælper mig lidt, men det fjerner det altså ikke helt. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvordan det er med graviditet og panodiler - der er garanteret en hel masse regler, jeg ikke vil råde om. Men - ½ panodil tager i hvert fald - om ikke selve syren - så i hvert fald smerterne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvordan det er med graviditet og panodiler - der er garanteret en hel masse regler, jeg ikke vil råde om. Men - ½ panodil tager i hvert fald - om ikke selve syren - så i hvert fald smerterne...

Min læge siger ok for panodil, min sygeplejerske råder mig til at undgå dem :rolleyes Så jeg tror, det er sådan lidt en mavefornemmelse. Personligt har jeg taget panodil hvis jeg har haft det RIGTIG dårligt (f.eks. da jeg fik maveinfluenza i julen og bare havde feber og MEGA hovedpine), men levet med smerten ved de "dagligdagshovedpiner", som jeg normalt ville tage panodil imod. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER