esm84

det store ønske om baby nr. 2

5 indlæg i dette emne

jeg er ny herinde, men har sådan brug for og komme ud med tanker og følelser om dette store ønske min mand og jeg har om at få en lillebror/søster til vores lille Laura, og os selv naturligvis. :loveshower

jeg er nu i cyklus 4 og håber sådan det bliver i denne mdr. at det bliver vores tur, vores skønne Laura er lige blevet 2½ og er i gang med at smide bleen. hun bliver så stor og går simpelthen med så mange tanker, fordi hun bliver så stor nu, lige nu går det bare for stærkt, og hvor de små har adskillelses angst i en vis alder det første år, kan jeg mærke jeg har det lige nu. Jeg er ikke den vigtigste for hende mere, og hun elsker at komme ud og overnatte hos alle i vennekreds familie for tiden, årg hvor er min lille datter blevet stor suk. hun er også selv begyndt at snakke om ønsket om en og lege med herhjemme helst en lillebror men har prøvet at forklare at det eneste der betyder noget er at få en sund og rask lillebror/søster.

Denne adskillelse, tillid til den store spændende verden hun har fået er skøn, men har virkelig givet mig lysten til et barn mere. Jeg må indrømme jeg har haft et behov for at få min første fødsels på laaaaaang afstand da det var en grim oplevelse for mig, men jeg er så klar, og ja jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg lige for tankerne væk fra projekt baby,så det ikke køre konstant i mit lille hoved. Det kan gøre mig helt trist hvis vi er over et år om at blive gravide, så de ikke får så meget ud af hinanden.

Jeg kan gå og blive helt sur på mig selv over vi ikke er gået i gang noget før, men ihh hvor er det let at være bagklog.

jeg smider mig ind i en test gruppe når vi nærmere os uge 8, også håber jeg at jeg kan møde nogle herinde jeg kan snakke lidt med om alle de tanker vi kvinder har i forsøget på at få baby, min dejlige mand og godt nok også en god lytter men har svært ved at forestille mig han helt kan sætte sig ind i hvordan jeg har og føler det hver gang mens kommer.

Tak fordi du gad læse med :blabla

mange hilsner

Elisabeth.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest velkommen til - altid dejligt med nye "ansigter" :glad

Jeg kan godt forstå, at du brændende ønsker dig nummer 2 nu hvor Laura er ved at blive så selvhjulpen, som hun er.. Men jeg ved også af bitter erfaring, at tankerne og ønsket om baby kan forhindre opnåelsen af det.. For mig hjalp det at komme in i en travl periode med nyt job og afsluttende eksamen (at det så en i en biokemisk abort er en anden sag)..

Selvfølgelig skal i jo ønske at det sker, men et godt råd herfra er at forsøge at fjerne fokus fra det - selvom det er svært :kram

Jeg kommer også til at høre til testuge 8 - så vi kommer måske til at følges ad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med flere nye, velkommen hertil :balloons :kram

er selv i gang, dog med den første :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87

mange tak for svar. Og du har naturligvis ret, man skal prøve at ligge det i baghovedet, tror også bare det blevet så alarmerende pga. at Laura lige pludselig har fået så travlt med at blive stor.

og travlhed er lige det vi inden længe går i møde håber det hjælper.

men tusind tak for svar og en dejlig velkomst, glæder mig til se om vi har lykken med os i uge 8. :goodluck

B.C tak for velkomsten dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og krydser fingre for det snart lykkedes for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER