fynboen

Sidste jordemoder besøg..

16 indlæg i dette emne

Så er ejg færdig ved jordemoderen... Hun synes det hele så fint ud, og kunne godt forstå jeg glædede mig til det var overstået...

Fik af vide at de lader en gå 14 dage over ude i Odense, fordi de er lidt bagud i tingene, fordi de har så mange fødende derude, så det er jeg rimelig træt af, men håber slet ikke jeg går så længe inden jeg føder...

Hun skyd junior til at veje ca 3500, så det bliver spændende at se når lille pigen kommer ud...

Det var lige en lille beretning herfra...

Hvordan gik det med Sinning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende hvornår lillepigen viser sit ansigt :) Nu er det tæt på..

Håber ikke du kommer til at gå 14 dage over... Men hvorfor skulle du også det :) Du føder da lige om lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvornår lillepigen viser sit ansigt :) Nu er det tæt på..

Håber ikke du kommer til at gå 14 dage over... Men hvorfor skulle du også det :) Du føder da lige om lidt ;)

Jeg håber virkelig du får ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er også lige kommet fra sidste jordemoderbesøg.

Da jeg var afsted for to uger siden fik jeg at vide at det var en lille en på 3000 g vi ventede os... Men idag blev hun så lige skønnet til 3800 g, så det kan være vi ender med en ordentlig basse hi hi :gravid

Alt så stadig ud som det skulle, dog bliver mit symfyse/fundusmål ved med at vokse, hvilket skyldes at den lille dovne derinde stadig ikke står fast. Jeg havde desuden stadig 2 cm livmoderhals og var ikke åben, hun ville ellers have løsnet hinder hvis det var muligt, men det var det så ikke. Hun mente ikke der ville ske noget foreløbigt som det så ud <_< Men som hun sagde pludselig kan vandet jo gå og så kommer der gang i den. Så nu må vi se hvordan det går... Tålmodighed er en dyd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er også lige kommet fra sidste jordemoderbesøg.

Da jeg var afsted for to uger siden fik jeg at vide at det var en lille en på 3000 g vi ventede os... Men idag blev hun så lige skønnet til 3800 g, så det kan være vi ender med en ordentlig basse hi hi :gravid

Alt så stadig ud som det skulle, dog bliver mit symfyse/fundusmål ved med at vokse, hvilket skyldes at den lille dovne derinde stadig ikke står fast. Jeg havde desuden stadig 2 cm livmoderhals og var ikke åben, hun ville ellers have løsnet hinder hvis det var muligt, men det var det så ikke. Hun mente ikke der ville ske noget foreløbigt som det så ud <_< Men som hun sagde pludselig kan vandet jo gå og så kommer der gang i den. Så nu må vi se hvordan det går... Tålmodighed er en dyd :rolleyes

Okay, ja det kan da godt ske det bliver en ordentlig basse...Bliver da spændende at se...

okay, ja så må du bare væbne dig med tålmodighed, nu hvor der slet ikke er nogen tegn...

Lavede jordemorden GU på dig eller...det har jeg aldrig nogensinde prøvet ved min jordemoder, men jeg kunne selvfølgelig ringe og høre min læge om de kan se det...men de ser jo tingene lidt anderledes end ens jordemoder synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fik en GU hun foreslog det selv da hun ville se om der var tegn på noget dernede og så evt lave en hindeløsning. Det kunne hun dog ikke. Det er den eneste gang jeg har fået gu ved jm, men er jo også gået over tid nu.

Når du ikke en gang jordemoder mere, eller var det sidste gang hun ville se dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fik en GU hun foreslog det selv da hun ville se om der var tegn på noget dernede og så evt lave en hindeløsning. Det kunne hun dog ikke. Det er den eneste gang jeg har fået gu ved jm, men er jo også gået over tid nu.

Når du ikke en gang jordemoder mere, eller var det sidste gang hun ville se dig?

nej det var sidste gang hun ville se mig...Men hun sagde så at jeg de laver en GU på mig på mandag når ejg skal scannes... (kom jeg lige i tanke om), så må vi se hvad de siger...Kan jo være jeg er heldig at de vil sætte det i gang dagen efter... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja det kan selvfølgelig være... Ej krydser fingre for at det sker for os senest søndag så vi slipper for alt det ekstra bøvl..

Ang scanning her får man det hvis man vælger at gå over 14 dage over..

10 dage over tid bliver man tjekket, 14 dage over bliver man scannet og tror hun sagde man måtte gå op til 19 dage over hvis man ville.. Puha ved jeg ikke om jeg ville turde, men der bliver selvfølgelig holdt ekstra øje med en :)

Hva så er du stadig på ventevognen eller ramte i terminsdagen som din kæreste spåede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må danse zumba :-) Det fik jeg småveer af da min veninde overtalte mig til at danse lidt med hende i hendes stue :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe..jeg er stadig på ventevognen, men er begynt at få veer, så får nok prinsessen i armene i dag eller i morgen...Begyndte at få veer i nat, så mon ikke det er overstået i dag..Håber jeg...Jeg synes min plukveer gjorde ondt, men det er jo intet og sammeligne med rigtige veer, som jeg har nu... :)

Men det er faktisk også lidt symbolsk at det sker i dag... det er nemlig 3 år siden vi begyndte at snakke sammen i dag...

Håber det også snart bliver din tur Sinning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe..jeg er stadig på ventevognen, men er begynt at få veer, så får nok prinsessen i armene i dag eller i morgen...Begyndte at få veer i nat, så mon ikke det er overstået i dag..Håber jeg...Jeg synes min plukveer gjorde ondt, men det er jo intet og sammeligne med rigtige veer, som jeg har nu... :)

Men det er faktisk også lidt symbolsk at det sker i dag... det er nemlig 3 år siden vi begyndte at snakke sammen i dag...

Håber det også snart bliver din tur Sinning...

Ej hvor er det spændende for jer... Håber du får en hurtig og dejlig fødsel (selvom jeg må indrømme at jeg er misundelig).. Hvor er det dejligt for jer at i snart har jeres lille pige i armene :D

Glæder mig til det bliver min tur, men må indrømme at jmbesøg igår slog os lidt ud af kurs. Forstår ikke hvorfor hun endnu ikke står fast og frygter at jeg ender med at blive sat igang, hvilket jeg helst ville undgå... Nå jeg må jo bare have tålmodighed, kan være hun pludselig fatter hvilken vej hun skal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe..jeg er stadig på ventevognen, men er begynt at få veer, så får nok prinsessen i armene i dag eller i morgen...Begyndte at få veer i nat, så mon ikke det er overstået i dag..Håber jeg...Jeg synes min plukveer gjorde ondt, men det er jo intet og sammeligne med rigtige veer, som jeg har nu... :)

Håber det også snart bliver din tur Sinning...

Iiihhh hvor spændende :) håber det bliver idag så du kan få det overstået...

Held og lykke :) Glæder mig til at høre om fødslen :)

Men det er faktisk også lidt symbolsk at det sker i dag... det er nemlig 3 år siden vi begyndte at snakke sammen i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det spændende for jer... Håber du får en hurtig og dejlig fødsel (selvom jeg må indrømme at jeg er misundelig).. Hvor er det dejligt for jer at i snart har jeres lille pige i armene :D

Glæder mig til det bliver min tur, men må indrømme at jmbesøg igår slog os lidt ud af kurs. Forstår ikke hvorfor hun endnu ikke står fast og frygter at jeg ender med at blive sat igang, hvilket jeg helst ville undgå... Nå jeg må jo bare have tålmodighed, kan være hun pludselig fatter hvilken vej hun skal ;)

Du skal ikke være så bekymret over det :) Du føder også snart :)

Tristan nåede slet ikke at stå fast her før jeg fødte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke være så bekymret over det :) Du føder også snart :)

Tristan nåede slet ikke at stå fast her før jeg fødte.

Tak skal du have, det er dejligt at høre at babyer ikke absolut skal stå fast. Ved godt at hun kommer på et tidspunkt, havde bare håbet på lidt fremgang hi hi... Utålmodige kvindemenneske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have, det er dejligt at høre at babyer ikke absolut skal stå fast. Ved godt at hun kommer på et tidspunkt, havde bare håbet på lidt fremgang hi hi... Utålmodige kvindemenneske ;)

Kan sagtens forstå dig :) Der er ikke noget værre end bare at vente i uvished... Og ligepludselig har man et barn på maven... :) Krydser fingre for det sker snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe..jeg er stadig på ventevognen, men er begynt at få veer, så får nok prinsessen i armene i dag eller i morgen...Begyndte at få veer i nat, så mon ikke det er overstået i dag..Håber jeg...Jeg synes min plukveer gjorde ondt, men det er jo intet og sammeligne med rigtige veer, som jeg har nu... :)

Men det er faktisk også lidt symbolsk at det sker i dag... det er nemlig 3 år siden vi begyndte at snakke sammen i dag...

Håber det også snart bliver din tur Sinning...

Ihh det lyder spændende :) Håber for jer, at I får jeres prinsesse, at se snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER