Guest

halsbrand

8 indlæg i dette emne

Jeg har aldrig prøvet at have halsbrand før, med de sidste par dage har jeg haft en let brændende fornemmelse i det jeg forestiller mig er spiserøret. Jeg er bare KUN 12+5 så er det ikke lige vel tidligt?

Har i nogen gode råd mod halsbrand, jeg har hørt at det er en god idé at ligge højt med overkroppe, men det er nu ikke så meget om morgenen det er slemt, det er mest her efter spisetid og resten af aftenen jeg mærker til det. Jeg spiser ikke stærk mad, og mælk er desværre ikke rigtig en mulighed for mit vedkomne, det eneste mælkeprodukt jeg kan tåle, og det kun i små mængder, er yoghurt.

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det kan sagtens være halsbrand. Mit kommer og går, og det har det gjort i mange uger.

Jeg tager en tår vand, så letter det lidt i et stykke tid. Ellers en kiks.

Det med hovedet er rigtigt. Det er hælper at hovedet ikke kommer nedad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes det lyder som halsbrand. Sørg for at holde dig oprejst. Især når du har spist. Jeg ligger aldrig ned når jeg har spist eller hvis jeg kan mærke halsbranden er på vej. Om natten ligger jeg højt med hovedet ved hjælp af en ekstra pude.

Ellers er der forskellige muligheder der lindre. Præparatet Link er en mild hjælp som du godt må bruge som gravid. Men bliver det værre så tal med lægen om hvilket præparat der kan bruges. Når det er slemt bruger jeg Gaviscon :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At drikke danskvand hjælper mig helt vildt, når det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik halsbrand under en uge efter undfangelsen <_< Jeg synes mandler hjælper lidt, men helt væk går det ikke rigtig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alminox er super godt mod halsbrand! Det kan købes på apoteket, og så er det meget mildt, så du må gerne bruge det under graviditet..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også voldsomt af halsbrand og mælk virker suverænt. Men købte også galieve - føj!! Prøv evt i stedet balancid:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kunne jeg også holde halsbranden nede med vand og mælk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER