fynboen

Tør hud...

5 indlæg i dette emne

Jeg sad lige og læste i en anden tråd med hensyn til bad..

Vi har ofte det problem nu her om vinteren at vores knægt på 5 han får tør hud... Han er i bad ca. hver 2. eller 3. dag, hvor det skifter imellem karbad og brusebad...

Har i nogen gode forslag til hvilken creme jeg skal bruge, for det er jo ikke sundt for hans hud, hvis han er rigtig tør og vil jo det bedste for ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger Aderma creme, som jeg syntes hjælper godt, og så er det kun bade her 2 gange om ugen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en fra apoteket som hedder Locobase Repair. Den er godt nok købt i Sverige, men måske de har den i DK også?

Leo har også tendens til at få tør hud, når det er meget koldt. I skrivende stund sidder vi oppe i Norge i mange graders frost, og vi smører Leo hver morgen og aften med den fede creme, og det hjælper meget fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Aderma til den yngste som har meget sart hud. Vi har også med succes brugt locobase.

På steder som er synlige når man er ude f.eks kinderne og hænder er jeg blevet anbefalet at bruge en creme uden vand.

Pt bruger vi en babycreme fra Matas som hedder noget med"vejret" altså babycreme til hårdt vejr eller sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger hver dag en creme der hedder Dermalog der købes på apoteket :) Den er lavet i samarbejde med forskellige danske læger der har eksem og tør hud som kompetence, så den er uden parfume og parabener og rigtig god..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER